Porsche 911 GT3 je uvijek bilo lako prepoznati u odnosu na ostale 911, očito je da će tako biti i ovaj put. Veliko fiksno zadnje krilo, aerodinamički dodaci i upečatljiv difuzor zraka nazad uz klasične GT3 točkove sa središnjim zaključavanjem detalji su koji se podrazumjevaju na GT3. Ovaj najnoviji prototip skinuo je većinu maskirne opreme koja je uvijek prisutna na predprodukcijskim modelima, a time je otkrio i par velikih otvora za zrak na prednjem dijelu, prednji aerodinamički dodataka sa širokom donjom rešetkom ali i detalje na istaknutom zadnjem difuzoru.
Svi detalji tek treba da budu zvanično objavljeni ali već je poznato da će iz 911 Speedstera biti preuzet 4,0-litarski bokser motor, te će nakon značajnih unaprijeđenja naći mjesto u budućim GT modelima jer Porscheova GT divizija i dalje želi imati atmosferske motore.
Šef Porsche GT odjela Andreas Preuninger jednom prilikom je rekao: "Uložili smo u budućnost s ovim motorom. Ne mogu komentirati buduće projekte, ali bilo bi glupo da negdje ponovo ne koristimo ovaj motor. Naša filozofija kod GT automobila je da ostanu atmosferski. Želimo zadržati taj motor za budućnost i zato smo uložili tako ogroman napor da ispravimo sve nedostatke motora bez da nam to oduzme emocije i performanse."
Potvrda da bi taj motor trebao doći upravo u novi GT3 su i ove nedavno napravljene fotografije prototipova na Nürburgring Nordschleifeu, tačnije izjave svjedoka koji tvrde da je zvučnu kulisu ispunjavao vrisak atmosferskog motora pri visokim okretajima.