Novi Volkswagen ID.7 Tourer je prvi električni karavan u historiji marke iz Wolfsburga
Dizajn inspirisan Passatom i Arteonom
Što se tiče dizajna, novi ID.7 Tourer je očigledno identičan liftback verziji. Ovdje govorimo o jednostavnom prednjem dijelu sa LED prednjim svjetlima spojenim osvijetljenom trakom.
Najveći adut je pozadi, gde novi ID.7 Tourer pokazuje izduženi krov i vrata prtljažnika koja integrišu spojena LED svjetla. O dizajnu novog električnog karavana, u Wolfsburgu kažu da je mješavina između tradicionalnog karavana, kojeg predstavlja novi Passat, i shooting brakea, kojeg predstavlja Arteon. Novi model takođe nudi panoramski krov, koji pritiskom na taster može biti zatamnjen.
Dimenzije novog ID.7 Tourera su iste kao kod liftback verzije. Tako je sačuvana dužina od 4.961 milimetara, širina od 1.862 mm i visina od 1536 mm. Samo je međuosovinsko rastojanje nešto duže. Riječ je o minimalnom povećanju od 5 mm.
Prtljažnik od 1.714 litara
Iako su dimenzije iste, novi ID.7 Tourer očigledno nudi više prostora u prtljažniku. Sa klupom u normalnom položaju, kapacitet prtljažnika je 605 litara, odnosno 73 litra više od limuzine. Kada se sjedište preklopi, prtljažnik može "progutati" do 1.714 litara. To znači povećanje od 128 litara u odnosu na liftback varijantu. A ako vam treba još više prostora, Volkswagen nudi i vanjski krovni kofer kapaciteta 460 litara.
Zahvaljujući velikom prtljažniku, vlasnici će lako moći prevesti duže stvari. Sa zadnjom klupom u normalnom položaju prtljažnik ima dužinu od 1.075 mm, a sa preklopljenim naslonom može prevoziti predmete maksimalne dužine od skoro dva metra.
Autonomija od 685 kilometara
Za početak, novi Volkswagen ID.7 Tourer je dostupan u Pro verziji. To znači da je u pitanju pogon s jednim elektromotorom postavljenim iznad zadnje osovine, koji razvija 286 KS i 545 Nm obrtnog momenta. Pro verzija posjeduje bateriju od 77 kWh.
S vremenom će biti dostupna i Pro S verzija, koja će u svojoj podnici skrivati veću bateriju od 86 kWh, koja omogućava maksimalnu autonomiju od 685 kilometara u WLTP režimu. Međutim, na to će finalno uticati i veličina točkova koji su ponuđeni u promjeru 19 do 21 inča. Motor ostaje isti kao kod Pro verzije.
Baterija prvog Volkswagenovog električnog karavana moći će da se puni od 10 do 80 posto za 30 minuta uz maksimalnu struju brzog punjača od 200 kW. Ovo je u slučaju verzije sa većom baterijom. Odabirom manje baterije, automobil će moći da povuče struju od samo 175 kW.
Novi Volkswagen ID.7 Tourer će se proizvoditi u fabrici u Emdenu u Njemačkoj, paralelno sa liftback verzijom. Cijene za sada ostaju nepoznate.