Električni motor Corse-e razvija 134 KS i 260 Nm obrtnog mometa, a napaja ga baterija od 50 kWh. Postoje tri moda vožnje, a to su Normal, Eco i Sport. U Eco modu se maksimizira domet, do je u Sport modu odziv motora na pritisak papučice agresivniji.
Iz Opela tvrde da Corsa-e može dostići brzinu od 0 do 50 km/h za 2,8 sekundi, a do 100 km/h za 8,1 sekundu. Tokom brzog punjenja, baterija se može napuniti do 80 posto kapaciteta za 30 minuta, a vlasnici mogu pratiti punjenje putem mOpel aplikacije za mobitele.
Verzije s konvencionalnim motorima će se pojaviti nešto kasnije, a u ponudi će biti 1,2-litarski trocilindrični benzinac s turbopunjačem snage 75 i 128 KS, kao i 1,5-litarski dizel koji isporučuje 99 KS.
Šesta generacija Corse je slična aktuelnoj, ali ima nešto oštrije linije karoserije te je lakša. Također, moguće je dobiti adaptivna LED svjetla. Dužina je ostala ista i iznosi 4,06 metara, ali je visina smanjena za 48 mm. Za prostor za glavu ne treba brinuti jer vozač sada sjedi 28 mm niže.
U unutrašnjosti se standardno nalazi 7-inčni ekran infotainment sistema, a uz doplatu je moguće dobiti 10-inčni ekran. Dostupna je usluga Opel Connect koja je dobila mogućnosti poput informacija u saobraćaju. Pomoćni sistemi i sistemi sigurnosti uključuju adaptivni tempomat, praćenje vozila u slijepom uglu, prepoznavanje saobraćajnih znakova i sistem za pomoć pri parkiranju.
Opel će uskoro početi primati narudžbe za novu Corsu, a isporuke Corse-E se očekuju prije kraja godine.