Štedljiv i brz
34

Opel predstavio Grandland GSe: Tragom elektrificirane Astre GSe

E. L.
Grandland GSe pokreće 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor kojem asistiraju dva elektromotora, a najveća kombinovana snaga trećeg Opela s oznakom GSe iznosi 300 KS.

Nakon nedavno predstavljenih hibridnih modela Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe u Opelu su otkrili izgled trećeg elektrificiranog modela koji na sebi nosi oznaku GSe s kojom u Rüsselsheimu pokazuju kako izgleda njihov put prema najavljenoj potpunoj elektrifikaciji.

Grandland GSe sa sobom donosi pogon preko obje osovine i hibridnu pogonsku grupu koja mu osigurava performanse sportskih automobila, a sve spomenuto stiže u praktičnom karoserijskom pakovanju, što elektrificirani Opelov model svrstava među najpoželjnije SUV-ove iz popularnog C segmenta.

Opelov PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) pokreće 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor kojem asistiraju dva elektromotora (po jedan na svakoj osovini), a trio kombinovano proizvodi 300 KS i 520 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Grandland GSe od 0 do 100 km/h stigne za 6,1 sekundu i razvije 235 km/h. S oznakom GSe stigao je dorađen ovjes s podesivim amortizerima i direktniji upravljački sistem.

Kapacitet baterija (13,2 kWh) dovoljan je za prelazak do 65 kilometara bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem. U Opelu kažu da prosječna potrošnja goriva (prema WLTP normama) iznosi od 1,3 litara na 100 kilometara.

Bogato opremljen Grandland GSe, u čijoj se kabini ističu izuzetno udobna i ergonomična prednja sportska sjedišta s AGR certifikatom, krase i 19-inčne dvobojne aluminijske felge po uzoru na felge koje su krasile konceptni model Manta GSe, a kupcima će se opciono nuditi poklopac motora u crnoj boji.

„Uvjereni smo da će Grandland GSe privući kupce koji preferiraju štedljivost elektrificiranih SUV-ova, ali se istovremeno ne žele odreći performansi koje nude sportski automobili“, rekao je izvršni direktor Opela Florian Huettl.