Nova generacija Opel Astre dijeli platformu i mehaniku s nedavno predstavljenom novom generacijom Peugeotovog modela 308, a s novim kandidatom u Evropi i dalje dragom C segmentu u Rüsselsheimu i ovaj put računaju na povelik dio tržišnog kolača.
Karoserija nove Astre šira je 51 milimetar i neznatno duža od prethodne (četiri milimetra) generacije, a zahvaljujući manjem prevjesu preko prednje osovine međuosovinsko rastojanje povećano je 13 milimetara, što će najbolje osjetiti putnici na zadnjim sjedištima iza kojih se krije prtljažnik koji bez obaranja naslona može "progutati“ 422 litra.
Iza nove karoserije čiji detalji podsjećaju na rješenja koja je Opel ponudio uz novu generaciju crossover modela Mokka krije se novodizajnirana putnička kabina u kojoj ispred vozača i suvozača dominiraju dva 10-inčna displeja, a za pojedine funkcije zadržani su i konvencionalni tasteri.
Posljednja generacija Astre koju će pokretati motori s unutrašnjim sagorijevanjem nudit će se s benzinskim i dizelskim motorima raspona snage od 110 do 225 KS, a kupci će po prvi put moći da računaju i na dvije „plug in“ hibridne opcije. U zavisnosti od pogonske grupe za prijenos snage bit će zadužen ručni 6-stepeni ili automatski 8-stepeni mjenjač.
U Opelu su već potvrdili da će se i šesta generacija Astre uskoro ponuditi i u još praktičnijoj karavanskoj karoserijskoj verziji, a prvi kupci u nove Astre trebali bi sjesti početkom naredne godine.