Novi motori
0

Opel predstavio unaprijeđeno izdanje Astre, glavne promjene ispod lima

Senad Orman
Osvježena Astra sa sobom donosi gamu novih još čistijih i štedljivijih motora.

U Opelu smatraju da karoserija aktuelne Astre još uvijek nije zrela za "botoksiranje", ali su u međuvremenu poradili na elementima koji se kriju ispod lima njihovog popularnog modela iz C segmenta.

Pored dodatnog vremena koje je Astra provela u zračnom tunelu, što je rezultiralo još boljim aerodinamičkim osobinama karoserije, Opel je za kupce pripremio novu gamu benzinskih i dizelskih motora s ukupnim rasponom snage od 105 do 145 konjskih snaga.

Osnovni 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinski motor može se dobiti sa 110, 130 i 145 konjskih snaga, a prijenos snage na prednju osovinu povjeren je 6-stepenom ručnom mjenjaču. U kombinaciji s nešto većom 1,4-litarskom verzijom (145 KS) prijenos snage obavlja se posredstvom CVT mjenjača. Prosječna potrošnja 1,2-litarskih verzija (WLTP standardi) iznosi od 5,2 do 5,5 litara, odnosno od 5,7 do 5,9 litara u slučaju 1,4-litarske opcije.

Dizelska ponuda zasnovana je na 1,5-litarskom trocilindarskom motoru koji u slabijoj verziji raspolaže sa 105, a u snažnijoj sa 122 KS. Uz snažniji dizelski motor, pored standardnog ručnog 6-stepenog mjenjača, Opel nudi i novi 9-stepeni automatski mjenjač. Slabiji dizel u prosjeku troši od 4,4 do 4,7 litara, a snažnija verzija od 4,9 do 5,3 litra za 100 pređenih kilometara.

Pored novih motora osvježena Astra dobila je i novu digitalnu instrumentnu tablu i unaprijeđen multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 8-inčnog displeja. Dorađen je i ovjes, a izvanredno efikasna (opciona) adaptivna LED svjetla ostala su ista.

Vezani članci