U poređenju s odlazećim superminijem, četvrta generacija subkompaktnog hatchbacka izgleda potpuno drugačije, ali je istovremeno veoma slična onome što se može vidjeti u većem modelu Scala i crossoveru Kamiq.
Osim okruglih lateralnih ventilacijskih otvora, unutrašnjost izgleda prilično poznato, od infotainmenta u obliku tableta, preko dvokrakog upravljača i prekidača za svjetla pa do modula kontrola klime. Ručica DSG mjenjača je jasan pokazatelj da hatchback iz B segmenta neće dobiti shift-by-wire tehnologiju i malo dugme koje posjeduje Octavia. Ručna kočnica također govori da najmanji Škodin automobil koristi jednostavniju MQB A0 platformu.
Ipak, potpuno digitalni klaster konačno je dio Fabije, ali će biti ponuđen kao opcija uz doplatu. To znači da će slabije opremljene verzije hatchbacka veličine Golfa Mk4 imati standardne brojčanike s iglama, što i nije iznenađenje jer Škoda prodaje veću i luksuzniju Octaviju također s analognim klasterom na nekim tržištima u osnovnom paketu opreme.
Ono što je sigurno jeste da će četvrta generacija Fabije biti prostranija u odnosu na treću, čime će zaslužiti status jednog od najvećih automobila u segmentu. Dizajneri su očigledno mislili na prostor za glavu i noge vozača i putnika. Nova Fabia će biti duga 4.107, široka 1.708 i visoka 1.460 mm. Armaturna ploča je ukrašena te sadrži ime Fabia. Pojedini elementi centralne konzole su u boji, a šteke na unutrašnjoj strani vrata su hromirane.
Svjetska premijera Fabije četvrte generacije održat će se u maju i tada ćemo vidjeti hatchback, dok se karavan ne očekuje prije 2023. godine.