
Već na prvi pogled se vidi da je dizajn instrument table jednak kokpitu modela Scala. Razlog zbog kojeg naglašavamo da se radi o evropskom Kamiqu jeste činjenica da je istoimeni model plasiran na kinesko tržište još prošle godine, ali s drugačijim dizajnom eksterijera unutrašnjosti.

Verzija koja će se prodavati na Starom kontinentu će biti nešto više premium kako bi se mogla takmičiti s Volkswagenovim modelom T-Cross i SEAT-ovom Aronom s kojima dijeli dosta toga.
No, vratimo se na fotografiju koja pokazuje da Kamiq ima uglavnom iste karakteristike kao i Scala, uključujući opcioni 10,25-inčni potpuno digitalni instrument klaster i veliki ekran osjetljiv na dodir, LED ambijentalno osvjetljenje, grijani upravljač, grijana stražnja sjedišta, grijano vjetrobransko staklo i slično.

Kamiq i Scala imaju i gotovo identično međuosovinsko rastojanje koje u slučaju Kamiqa iznosi 2.651, a Scale 2.649 mm. Zapremina prtljažnika iznosi 400 litara, a obaranjem sjedišta se povećava na 1.395 litara.
Evropski Kamiq će se prodavati samo s pogonom na prednje točkove te će svoje mjesto naći ispod većih modela Karoq i Kodiaq u Škodinoj ponudi crossovera. Ponuda motora će biti uobičajena, a to znači da možemo očekivati 1,0 i 1,5-litarske TSI motore te vjerovatno 1,6-litarski TDI za ljubitelje dizelaša. Motori će se moći kombinovati sa 6-stepenim manuelnim i sedmostepenim automatskim DSG mjenjačem.

Novi član VW Grupe s MQB platformom premijeru će doživjeti 5. marta na Sajmu automobila u Ženevi, a prodaja će početi nešto kasnije.