Ovo je redizajnirani Volkswagen Golf GTI: Bez manuelnog mjenjača, ali snažniji
Volkswagen je predstavio obnovljeni GTI, koji kupci neće moći dobiti s manuelnim mjenjačem, no za utjehu je entuzijastima ponuđeno više snage koja će se na točkove prenositi isključivo preko sedmostepenog DSG mjenjača.
"Originalni" GTI osme generacije Golfa pokreće 2,0-litarski TSI motor koji razvija 245 KS, dok poboljšani Mk8,5 isporučuje 265 KS. To su brojke za Evropu, no koliko će snage obnovljeni Golf u Americi, zasad nije poznato. Također, zvaničnici iz Wolfsburga su nas uskratili za informacije o modelu još boljih performansi, a to je Golf GTI Clubsport. Te informacije će biti poznate u drugoj polovini godine, kada se očekuju i detalji o Golfu R te Golfu R Variant.
I dok su budući kupci vjerovatno uzbuđeni zbog dodatne snage, ipak će biti sretniji zbog poboljšanja u unutrašnjosti. Kao i ostali modeli iz ponude, GTI je dobio poboljšani 10,2-inčni infotainment sistem sa stalnim direktnim pristupom klima uređaju i grijanju sjedišta. Također, koristi i Volkswagenov IDA AI sistem pokretan ChatGPT-jem, koji omogućava vozaču da zatraži promjene temperature i koristi navigaciju glasovnim naredbama. Volkswagen je također odbacio kontrole na upravljaču osjetljive na dodir te je vratio tradicionalnu fizičku dugmad.
U unutrašnjosti modela GTI su premium sportska sjedišta s tradicionalnim kariranim uzorkom, dok su kožna sjedišta opcija. Kontrast pravi konac, a sportski upravljač je presvučen kožom.
Poboljšani Golf GTI je dobio aluminijski okvir ručice mjenjača, ambijentalno osvjetljenje s 30 boja, trozonski kima uređaj, vrhunski infotainment sistem i opcione karbonske detalje unutrašnjosti.
Promjene eksterijera su suptilne, ali generalno pozitivne. Prednja i stražnja svjetla su osvježena, dok je maska spuštena niže i ima ravniju liniju u vrhu. GTI oznaka je pozicionirana ispod bočnih retrovizora. Evropljani će opciono moći dobiti osvijetljenu prednju oznaku prvi put u historiji modela GTI.