Dvostruka premijera
7

Peugeot i Citroen u Sarajevu predstavili nova izdanja svojih limuzina

Klix.ba
Peugeot i Citroen su danas zajedničkom premijerom u Sarajevu našem tržištu predstavili obnovljene limuzine Peugeot 301 i Citroen C-Elysee. Uz odličnu ponudu prostora i opreme te izuzetnu udobnost koja ih je i ranije krasila, sada su ovi modeli dobili još moderniju opremu i savremeniji izgled.

Citroën danas predstavlja novi C-Elysée. Troprostorna limuzina namijenjena međunarodnom tržištu obilježila je dvostruki uspjeh tržišne marke: prodajni uspjeh sa više od 400 hiljada prodanih primjeraka od ulaska na tržište krajem 2012. godine i to na velikim tržištima kao što su Kina, Turska i Alžir, te sportski uspjeh s tri naslova svjetskog prvaka među konstruktorima na prvenstvu FIA WTCC. Osim toga, došlo je do promjena u dizajniranju novog modela, od sada ima izrazitiji prednji dio, zadnja 3D svjetla, novi ukrasni profil, nove 16-inčne aluminijske felge i dvije nove boje karoserije. Vozilo, koje je popularno zbog udobnosti i kvalitete boravka koju pruža, obogaćeno je tehnologijama za jednostavniju vožnju, između ostalog, sistemima Citroën Connect Radio i Citroën Connect Nav sa 7-inčnim ekranom na dodir.

Nova prednja ukrasna maska i kromirani simbol marke su produženi i ulijevaju se s farovima. Farovi su u potpunosti redizajnirani, veći su i imaju ugrađena dva kromirana stošca koja se brinu za savremeniji izgled. Vozilo izgleda šire zbog neprekinute povezanosti između prednje ukrasne maske i farova. Dodatni dojam ostavlja vodoravno dizajnirani ulazni otvor zraka u donjem dijelu odbojnika koji je povezan s novom dekoracijom maglenki.

Novi C-Elysée ima na zadnjem dijelu ugrađena svjetla s trodimenzionalnim efektom koja su postala potpis marke Citroën. Ova svjetla također povećavaju osjećaj širine vozila i njegovu eleganciju. Za pogled sa strane su uz 16-inčne točkove dostupne dvije novine: dvobojni ukrasni poklopci "3D" i felge s dijamantnom obradom "San Diego". Obje novine dizajnirane su kako bi se naglasila dinamičnost i kontrast siluete i skladne su sa novim prednjim dijelom. Karoserija će biti dostupna također u dvije nove, savremenije boje nijanse: u plavoj Lazuli Blue koja zamjenjuje plavu Teles i u sivoj Acier koja zamjenjuje sivu Aluminium.

U unutrašnjosti se možemo susresti sa šivenom armaturnom tablom s ukrasnom letvicom ispred suvozača koja se razlikuje s obzirom na stupanj opreme. Svi materijali su pažljivo odabrani za eleganciju, robusnost i jednostavno održavanje. Armaturna tabla je redizajnirana tako da je od sada na njoj istaknut novi 7-inčni ekran na dodir. Tablet dodatno doprinosi savremenosti novog modela C-Elysée koji ide u korak s vremenom. Redizajnirana je i instrument tabla koja od sada ima grafiku preglednijih mjerača s izrazitijim karakterom. Kod viših stupnjeva opreme je između dva mjerača ugrađen novi matrični prikazivač koji u bijeloj boji ispisuje sve informacije za vožnju.

U Bosni i Hercegovini Citroen C-Elysee se nudi uz izbor dva motora, i to benzinski zapremine 1,2 litra i snage 82 KS, dok turbodizelsku opciju predstavlja poznati 1,6 HDi u verziji od 100 KS. Najpristupačniji C-Elysee na našem trištu pokretan je benzinskim motorom i uz opremu Live do registracije košta 19.338 KM.

Novi Peugeot 301, dizajniran i opremljen u korak s vremenom

Peugeot 301 je prvo vozilo posebno razvijeno od strane tržišne marke za automobilski segment B limuzina. Namijenjen je kupcima na međunarodnim tržištima koji su u potrazi za kompaktnom i praktičnom limuzinom.

Od njegovog lansiranja u 2012. godini proizvedeno je 360 hiljada ovih vozila širom svijeta. Njegov uspeh se zasniva na prepoznatljivim kvalitetama poput prostranog putničkog prostora i prtljažnika koji su najbolji u ovom segmentu, upravljivosti koja je rezultat Peugeotovog stručnog znanja, te dizajna prilagođenog lokalnim potrebama.

Kako bi zadovoljili sve veći broj kupaca u ovom strateški važnom segmentu, novi Peugeot 301 je obogaćen novim adutima. Karoserija je dizajnirana prema najnovijim dizajnerskim smjernicama marke. Vertikalna prednja ukrasna maska, farovi sliveni s karoserijom i dorađeni detalji ističu robusnost ovog modela. Prepoznatljiva svjetla zajedno s prednjim LED svjetlima odražavaju tehnologiju kojom je vozilo opremljeno.

Veliki 7-inčni ekran na dodir je ključni element ovog razvoja. Ekran, koji je zbog kapacitativne tehnologije brz i precizan, prikazuje sliku kamere za vožnju unazad i navigacijskog sistema 3D TomTom. Korištenjem funkcije za povezivanje Mirror Screen triple play na ekranu se prikaže i dvostruki sadržaj s pametnog telefona, što predstavlja novitet u ovom automobilskom segmentu.

Dinamičku prirodu njegovog podvozja otkriva savremen izbor motora. Peugeot 301 je dostupan s trocilindričnim benzinskim motorom PureTech koji je do sada ugrađen u više od milion vozila ove marke po cijelom svijetu. Novina u ponudi je i najsavremeniji automatski mjenjač EAT6 s tehnologijom Quickshift koja je dostupna s benzinskim motorom 1.6L VTi od 115 KS. Među dizelskim motorima 1.6L BlueHDi od 100 KS nudi rekordnu udobnost u vožnji i potrošnju goriva.

Vozač i njegova četiri saputnika smješteni su u udobnom i visokokvalitetnom putničkom prostoru. Prtljažnik sa 640 litara zapremine je među najvećim u ovom segmentu. Prtljažnik čije su dimenzije 506 dm3 (VDA 210) može se u trenutku povećati na 1332 dm3 (VDA 214) zahvaljujući djeljivoj zadnjoj klupi za sjedenje u omjeru 1/3-2/3.

Najpristupačniji Peugeot 301 baš kao i njegov bratski Citroen C-Elysee dolazi uz 1,2-litrski benzinski motor i paket opreme Access i košta 19.338 KM. Snažniji 301 sa 1,6-litarskim benzinskim motorom može se dobiti za 23.690 KM. Najpristupačniju dizelsku opciju predstavlja 1,6 HDi 100 model sa paketom opreme Access i košta 24.102 KM.