Peugeot 308 Cup ispod poklopca motora krije motor koji pokreće najsnažniju cestovnu verziju 308 GTI, ali 1,6-litarskom četverocilindarskom benzincu u ovom slučaju asistira turbo-punjač "posuđen" iz trkaćeg modela 208 T16 koji je svoje mogućnosti svojevremeno pokazao na čuvenoj brdskoj utrci Pikes Peak.
Motor raspolaže s 308 konjskih snaga koje su zadužene za pokretanje samo 1.100 kilograma. Prijenos snage na prednju osovinu obavlja se preko sekvencijalnog mjenjača, a za vrhunsko prijanjanje svojstveno trkaćim automobilima zadužene su adekvatne gume, znatno širi trag točkova, ovjes i namjenska aerodinamička rješenja, zaključno s ravnom podnicom i ogromnim zadnjim spojlerom.
Kupac za 76.000 eura u ogoljenoj kabini neće dobiti ni štitnik protiv sunca, ali će dobiti trkaće sjedište, trkaće pojaseve, zaštitni kavez i mogućnost da osjeti kako zvuči, reaguje i ide pravi trkaći automobil.