Peugeot predstavio novi 408 u BiH: Crossover koji je pomirio stil i praktičnost
Peugeot 408 prije svega se ističe svojom dinamičnom fastback siluetom i istaknutim stilom, ali i načinom na koji ruši neka ustaljena pravila klase. Linije su oštre, prednja je rešetka u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem, a na njoj se s ponosom ističe novi amblem marke Peugeot s glavom lava.
Obrnuti izrez zadnjeg branika je neočekivan dizajnerski detalj, a bočnim stranama daje snažan izgled. Novi Peugeot ističe se i posebno dizajniranim 20-inčnim naplacima s neobičnim geometrijskim dizajnom. Prednji svjetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom porodice Peugeot, baš kao i LED svjetla u obliku tri oštrice lavljih pandži na zadnjem dijelu.
Odličan stil koji ne znači da Peugeot 408 donosi kompromise unutra jer dugačak 4,69 metara i ima velik međuosovinski razmak od 2,79 metara, što mu daje izuzetnu količinu prostora u drugom redu sjedala, s čak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je također izdašnih dimenzija, te zapreminom od 536 litara ispunjava sve porodične želje. Uz to 408 je visok 1,48 m i krasi ga vitka i profinjena silueta čime se poboljšavaju njegova aerodinamična svojstva.
Peugeot 408 za vozača i putnike nudi najnoviju generaciju kokpita i-Cockpit, prepoznatljivog po svojem kompaktnom upravljaču koji donosi poseban ugođaj vožnje i osjećaj bolje upravljivosti.
U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrijebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijima i ugodnijima. Sistemi za pomoć u vožnji opremljeni su sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i sigurnost. Ovi sistemi uključuju:
- prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go,
- tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije no što ih osvijetle duga svjetla,
- sustav za nadzor mrtvog kuta dugog dometa (75 metara)
- Upozorenje na promet straga koji vas upozorava na moguće opasnosti pri kretanju unatrag.
Ponuda motora koji pokreću Peugeot 408 uključuje plug-in hibridni motor s dvije opcije snage (180 i 225 KS) i benzinsku verziju sa 130 KS. Sva tri pogona dostupna su isključivo s 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8. Nakon nekoliko mjeseci stiže i potuno električna verzija 408-ice.
Efikasnost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela Peugeota 408 jer kombinacija aerodinamičnih osobina, smanjene mase (sa 1396 kg) i motora s niskom razinom emisija znači da se se ovaj crossover može pohvaliti izuzetno niskom prosječnom potrošnjom energije u hibridnoj, ali i u benzinskoj verziji sa 130 KS.
Generalno, ovaj model predstavlja prestižniju ponudu Peugeota, stoga je izbor motora i opreme ipak nešto ekskluzivniji. Tako na našem tržištu Peugeot nudi 408-icu u osnovnoj verziji koja već dolazi s bogatim Allure paketom opreme, koji uz 1.2 PureTech 130 EAT8 pogonsku grupu do registracije košta 56.251 KM. Priključni hibrid Peugeot 408 Allure 1.6 THP Hybrid 180 EAT8 dostupan je od 78.384 KM. Poželjniji i bogatiji paket opreme Allure Pack u prosjeku košta 3.000 KM više, dok je najpoželjniji 408 u prestižnoj verziji GT istkaknut i posebnim dizajnerskim detaljima poput Peugeot štita na bokovima, i posebnim naplacima. Tako Peugeot 408 GT 1.2 PureTech 130 EAT8 kod nas košta 63.773 KM, dok priključni hibrid s ovom opremom i sistemskom snagom od 225 KS košta 88.626 KM i ujedno predstavlja trenutni vrhunac ponude ovog modela kod nas.
Važna novost iz Peugeota je i fabrički produžena garancija koja sada traje 5 godina, s mogućnošću produženja tog period za dodatne tri godine uz doplatu, na ukupnih 8 godina.
Peugeot u Bosni i Hercegovini do kraja ove godine planira prodati oko 30 primjeraka atraktivne 408-ice, dok je za narednu godinu cilj oko 50 prodatih primjeraka.