Sa svojim ukupnim dimenzijama i sedam sjedišta Atlas je najveći model njemačkog koncerna koji je zasnovan na modularnoj MQB platformi. Prvi primjerci SUV-a, koji će biti jeftiniji od Touarega, već su sišli s proizvodnih traka Volkswagenove tvornice u američkom gradu Chattanooga gdje se proizvodi i model Passat koji se prodaje na tržištu Sjeverne Amerike.
Prije početka proizvodnje Atlasa Volkswagen je u postojeće proizvodne pogone morao investirati 900 miliona dolara. Tvornički kapaciteti povećani su 26 posto, a kada produkcija velikog SUV-a bude u punom zamahu u tvornici će raditi dodatnih 2.800 radnika.
Volkswagen iz dobro poznatih razloga Amerikancima neće nuditi Atlas s dizelskim TDI motorima, a umjesto njih kupci će moći da biraju između dva benzinska motora. Osnovni u ponudi je dvolitarski četverocilindarski TSI turbo-benzinski motor sa 240 KS, a slijedi ga atmosferski 3,6-litarski V6 motor sa nešto više od 280 KS.
Oba motora nudit će se u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim mjenjačem, a integralni pogon (4Motion) će se opciono nuditi samo uz Atlas sa snažnijim motorom.
Model koji bi se uskoro trebao ponuditi na kineskom tržištu prodavat će se pod nazivom Teramont, a proizvodit će se u Kini. U Volkswagenu su također planirali i dizelski Atlas koji će se ponuditi na tržištu Rusije, a razmišljaju i o uvođenju Atlasa na ostala evropska tržišta.