Porsche je aktuelni Cayman i njegovu "open-air" verziju Boxster dugo nudio samo u kombinaciji sa četverocilindarskim centralno smještenim motorom, a na zadovoljstvo ljubitelja najmanjeg Porscheovog modela Serija 718 upotpunjena je sa dvije nove opcije koje sa sobom (opet) donose centralno smješten motor sa šest cilindara.
Novi 4-litarski atmosferski boxer motor sa šest cilindara zasnovan je na motoru 9A2 koji se ugrađuje u aktuelne 911 Carrere, a bez podrške turbopunjača razvija 420 konjskih snaga pri 7.600 obr/min i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta u rasponu od 5.000 do 6.800 obr/min, što je dovoljno da obje karoserijske verzije od 0 do 100 km/h stignu za 4,4 sekunde.
Maksimalna brzina Caymana GT4 iznosi 304 km/h, a Spydera 301 km/h. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se isključivo posredstvom ručnog mjenjača. Pored adekvatnih guma (Michelin Pilot Sport Cup 2, 245/35 naprijed, 295/30 nazad), izvrsnoj upravljivosti oba modela (šef GT odjela Andreas Preuninger kaže da je Cayman GT4 od prethodnog GT4 modela na Nürburgringu brži barem deset sekundi) doprinosi odlična aerodinamika, snižen adaptivni ovjes s elementima koji su "posuđeni" s Porschea 911 GT3 i mehanička djelimična blokada zadnjeg diferencijala.
Na pozamašnoj listi opcija za ljubitelje koji svoje slobodno vrijeme vole provoditi na stazi su i izrazito profilisana ultralagana karbonska sjedišta i karbonsko-keramičke kočnice. Osnovna cijena za 718 Cayman GT4 u Njemačkoj iznosi 96.206 eura, a za 718 Spyder treba izdvojiti 93.350 eura.