Porsche opet podsjetio zašto spada u elitno automobilsko društvo
Porsche je za potencijalne kupce i medije u Bosni i Hercegovini i ove godine pripremio nekoliko najboljih modela iz svoje aktuelne ponude koji su se "i zvukom i slikom" adekvatno predstavili na bosanskohercegovačkim ulicama i cestama.
Na zanimljivo osmišljenom itinereru koji je sadržavao brze dionice na autocesti, ali i zavojite planinske ceste u okolini Sarajeva imali smo priliku provjeriti šta nudi aktuelna (osma) generacija Porschea 911 u verziji Coupe Carrera S i Cabrio Carrera 4S, ali i jednako zanimljiv "ljubitelj kružnih staza" model 718 Cayman GTS.
Ostatak društva (više vrata i više od dva sjedišta) predvodila je najsnažnija hibridna Panamera ST sa 680 KS (i dalje nema mnogo automobila koji će pet osoba brže i udobnije prebaciti iz tačke A u tačku B), a pored nedavno predstavljenog modela Cayenne Coupe u šarenom bučnom konvoju bio je i omiljeni model bosanskohercegovačkog ljepšeg i nježnijeg pola, Porscheov kompaktniji SUV Macan u verziji S.
Bez obzira na kategoriju i primarnu namjenu, svi automobili su ponuđenim performansama (teško je odlučiti šta je najfascinantnije: ubrzanje, kočenje ili „držanje“ u zavojima) bez zadrške pokazali zašto je Porsche bio i ostao jedna od najcjenjenijih automobilskih kompanija za koju znaju u svakom kutku svijeta.
I dok je superzabavni Cayman GTS (365 KS) opet demonstrirao svu ljepotu centralno smještenog motora u laganom okruženju, naše srce na kraju je, ipak, osvojila osma generacija legendarnog modela 911 (Serija 992).
Satima poslije komentarisali smo upravljivost najnovijeg "elfera", zvuk trolitarskog 6-cilindarskog boxer motora i izduvnog sistema, nadrealnu brzinu promjene stepena prijenosa, ali i kako su dizajneri Porschea u sterilnom digitalnom vremenu kreirali supermoderan cockpit sa mnogobrojnim elementima koji neodoljivo asociraju na neke stare 911-ice. Perfekcija!