Tri godine nakon predstavljanja prvog Caymana GT4 Clubsport iz slavne njemačke automobilske kompanije stiglo je novo izdanje automobila koji će Porsche ovaj put ponuditi u dvije verzije: za entuzijaste koji vole i mogu provoditi vrijeme na stazama širom svijeta, ali i za trkače koji će s verzijom Competition moći nastupati u različitim nacionalnim i internacionalnim šampionatima.
Porscheovo najnovije namjensko "oružje" za skidanje sekundi na stazama u oba slučaja pokreće centralno smješten 3,8-litarski 6-cilindarski boxer motor koji nudi 425 konjskih snaga pri 7.500 obr/min i 425 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 6.600 obr/min koji se na zadnju osovinu distribuira posredstvom superbrzog 6-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila.
Pored adekvatnih guma na ultralaganim 18-inčnim felgama i ovjesa koji je za ovu priliku "posuđen" s Porscheovog trkaćeg modela 911 GT3 Cup, u prilog izvanrednoj upravljivosti Clubsport Caymana ide i mehanička ograničena blokada diferencijala, a s verzijom Competition stiže i nekoliko elemenata (sjedišta, pojasevi sa šest tačaka pričvršćivanja, sigurnosni kavez...) koji ispunjavaju važeće normative FIA-e.
Entuzijasti mogu računati na sisteme ABS, ESP i TC (koji se mogu deaktivirati), a tu je i klima-uređaj i rezervoar za gorivo koji prima 80 litara. Uz verziju Competition stiže veći rezervoar za gorivo (115 litara), integrisana dizalica, drugačiji upravljač, podesivi amortizeri i podesiv rad kočnica.
Porsche za Cayman GT4 Clubsport Trackday traži 134.000 eura, a za verziju Competition 157.000 eura. Prve isporuke planirane su za februar.