Ljubitelji tradicionalnih rješenja (među koja spada i ručni mjenjač) ne trebaju biti zabrinuti, jer će Porsche svoj najsnažniji dvojac iz Serije 718 i dalje nuditi u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem, ali spomenuti dvojac sada opciono nude i u kombinaciji sa superbrzim automatskim 7-stepenim mjenjačem s dva kvačila (PDK) s kojim oba modela do "stotke“ umjesto za 4,4 stižu za 3,9 sekundi.
S PDK mjenjačem stiže nekoliko radnih programa, "Launch Control“ i "Sport Response“ program koji se aktivira tasterom na upravljaču i vozaču 20 sekundi nudi maksimalan odziv motora, bez obzira na ranije odabrane postavke, a s automatskim mjenjačem (koji je sada na opcionoj listi i za neznatno slabiji Cayman GTS 4.0) stiže i rekalibrirana ograničena blokada diferencijala koja nudi još bolje prijanjanje zadnje osovine.
Podsjećanja radi, najsnažnije modele iz Serije 718 pokreće centralno smješten 4-litarski 6-cilindarski boxer motor koji raspolaže s 420 KS i 430 Nm najvećeg obrtnog momenta.