Na Sajmu automobila u Ženevi 1980. godine Audi je predstavio model koji je stekao status legendre u reliju te koji je bio kamen temeljac za modele visokih performansi, a to je bio Quattro. Četiri desetljeća kasnije TT RS dobija specijalnu verziju nazvanu 40 Yerars of Quattro kojom Audi proslavlja važnu godišnjicu.
Dostupan isključivo kao coupe i namijenjen ekskluzivno za njemačko tržište, specijalni model će biti proizveden u svega 40 primjeraka, jedan za svaku godinu koja je prošla od predstavljanja legendarnog Ur-Quattro modela.
TT RS 40 Years of Quattro je lakiran u Alpine bijelu boju, a dobio je specijalne naljepnice inspirisane onima koje je imao Audi Sport quattro S1, legendarni reli automobil.
Automobil se može dobiti i u formi dvosjeda, a u tom slučaju stražnje sjedište zamjenjuje poprečna šipka koja poboljšava torzionu krutost i smanjuje težinnu automobila za 16 kg. Ručica sedmostepenog S Tronic automatskog mjenjača sadrži pločicu s individualnim brojem.
Ispod haube se nalazi isti petocilindrični motor s turbopunjačem, koji razvija 394 KS i 480 Nm obrtnog momenta. Nagrađivani 2,5-litarski TFSI motor omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi te maksimalnu brzinu od 280 km/h koja je povećana uklanjanjem elektronske blokade.
Audi TT RS 40 Years of Quattro će bez sumnje biti veoma poželjal, ali i veoma skup. Osnovni TT RS Coupe košta oko 66.500 eura u Njemačkoj, a specijalni model čak 114.040 eura. Primjera radi, za tu sumu je moguće kupiti Porsche 911 Carreru 4 i ostaviti nekoliko hiljada eura za dodatnu opremu. Porsche 911 Carrera S je samo 4.000 eura skuplja. Gledajući Audijevu ponudu, RS6 Avant je skuplji za 2.000 eura.