Već na prvi pogled se može uočiti da se Peugeotov odjel za dizajn mnogo potrudio jer novi hatchback 308 izgleda zaista lijepo.
Peugeot je drastično promijenio dizajn modela zbog izgleda, ali i bolje aerodinamike. Treća generacija je bazirana na evoluciji EMP2 platforme, međuosovinsko rastojanje je produženo za 55 mm u odnosu na prethodni model, dok je vjetrobransko staklo više nageto i pomjereno prema nazad. Krov je niži za 22 mm. Tu su i dnevna svjetla u obliku očnjaka.
Nova rešetka hladanjaka je slična onoj koju ima veći model 3008, a u fokusu je novi Peugeotovo logotip iza kojeg se krije glavni radar potreban za moderne pomoćne sisteme za vožnju.
Nazad je produženi krovni spojler te svjetla s novim svjetlosnim potpisom, a bok je dobio naglašenije lukove točkova. Peugeot nudi fege od legura veličine između 16 i 18 inča.
Naprijed se nalaze full LED svjetla, a bolje opremljeni modeli posjeduju LED Matrix svjetla,
U unutrašnjosti se nalazi poznati kompaktni upravljač te 10-inčni digitalni klaster iznad njega. Standardna veličina centralnog infotainment ekrana iznosi 10 inča, a dugmad osjetljiva na dodir se mogu prilagoditi potrebama vozača. Fizičkih kontrola klima uređaja nema, ali je tu home dugme kako bi korištenje infotainment sistema bilo jednostavnije i lakše, za razliku od modela 3008.
Ponudu motora čine 1,2-litarski trocilindrični benzinac koji razvaij 109 KS i dostupan je samo sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem, dok je verziju sa 128 KS moguće dobiti u kombinaciji sa manuelnim ili automatskim mjenjačem. Što se tiče dizela, tu je 1,5-litarski četverocilindrični motor upare sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem koji razvija 128 KS, a kupcima je na raspolagašnju i plug-in hibrid koji isporučuje 148 KS. Postoji i snažnija verzija sa 178 KS.
Svi modeli imaju pogon na prednje točkove, a kapacitet baterije hibridnih modela iznosi 12,4 kWh.
Prodaja u Evropi počinje u drugoj polovini ove godine.