Kupci će Škodin odgovor na Volkswagenove modele Golf GTI i Golf GTD i ovaj put moći da biraju u dvije karoserijske verzije, a najsnažnija Octavija opet se nudi s dvije motorne opcije, ali i s pogonom preko obje osovine.
Grupacijski dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor (TSI) raspolaže s 245 KS i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,7 sekundi i 250 km/h. Za prijenos snage isključivo na prednju osovinu zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač, a opciono se nudi i 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila (DSG).
Za ljubitelje dizela tu je dvolitarski četverocilindarski turbodizelski motor (TDI) koji u ovom izdanju nudi 200 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. Octavia RS u kombinaciji s dizelskim motorom moći će se dobiti i s integralnim pogonom (AWD). Ručni mjenjač nije u ponudi, a automobil od 0 do 100 km/h stiže za 6,8 sekundi i razvija 243 km/h.
Bez obzira na odabrani motor, Octavia RS sa sobom donosi precizniji upravljački sistem i čvršći ovjes s kojim je podnica bliža tlu za 15 milimetara u odnosu na standardne Octavije, a na listi opcione opreme je i adaptivni ovjes. U slučaju turbobenzinske verzije upravljivosti će pomoći mehanička ograničena blokada diferencijala koja spada u standardnu opremu.
Octavia s vrha ponude standardno je opremljena digitalnom instrumentnom tablom, većim displejom multimedijalnog sistema, LED svjetlima i posebnim 18 ili 19-inčnim felgama, a crna boja zamijenila je sve hromirane detalje na karoseriji.