Novi Peugeot e-3008, prvi model s nultom emisijom štetnih plinova razvijen na STLA Medium arhitekturi, debitovat će 12. septembra. No, kako svoje obožavatelje više ne bi držao u neizvjesnosti, Peugeot je objavio slike vanjskog izgleda svog električnog SUV-a. Može se vidjeti da novi E-3008 dolazi s ažuriranim dizajnerskim jezikom i ima uska prednja svjetla, poznata trostruka dnevna svjetla, djelomično prekrivenu prednju masku, futurističke točkove i crno obojeni krov.
Peugeot je još ranije objavio i slike interijera. Putnici će ovdje pronaći najnoviju verziju i-Cockpit tehnologije, a dio novog dizajna je, naravno, zakrivljeni ekran s dijagonalom od 21 inča. Novi i-Cockpit ujedno integriše digitalnu ploču s instrumentima, Head-up display i centralni ekran multimedijskog sistema. Francuzi su zadržali prepoznatljivi mali volan, dok centralna konzola pak sadrži manji ekran s kraticama za različite funkcije multimedijskog sistema i sekundarnih komandi.
Tehnički dio je nepoznanica, no pojedini francuski mediji dokopali su se najbitnijih informacija. Nažalost, kao prvo nova SLTA Medium platforma ostaje na 400-voltnoj arhitekturi, dakle, nema super-brzih punjača. Kao drugo, postojat će dvije baterije sa kapacitetima od 86 i 98 kW. Prvu će navodno dobavljati kineski BYD. Riječ je o Blade bateriji koja sadrži litij-željezo-fosfat (LFP) ćelije koje se mogu često puniti do kraja i također traju više od ternarnih ćelija koje nalazimo u većini električnih vozila. Ova bi verzija trebala nuditi oko 200 KS s jednim motorom koji pokreće prednje točkove. Kapacitetnija baterija bi trebala imati ćelije komapnije Automotive Cells Company (ACC) sa visokom gustoćom energije. Verzija E-3008 s tom baterijom također će računati na dodatni motor za zadnjoj osovini osovini i trebala bi razvijati oko 300 KS. Stellantis bi također trebao ponuditi verziju s kapacitetnijom baterijom i jednim motorom, namijenjenih kupcima koji više cijene veću autonomiju, a Peugeot navodi maksimalnih 700 km.
SLTA platforma je fleksibilna i omogućt će ugradnju termalnih motora kao i hibridnih varijanti. Početne izvedbe imat će standardni 1,2-litreni PureTech trocilindraš uparen s 48V blagim hibridnom tehnologijom i e-DCS elektrifikovanim automatskim mjenjačem. Plug-in hibridna verzija koristit će 1,6-litreni turbo četverocilindarski PureTech i trebala bi nuditi oko 200 KS. Također je opremljen e-DCS mjenjačem, samo s jačim elektromotorom (90 kW) i baterijom od 20 kWh.
Novi 3008 gabaritima će ostati na nivou aktulenog modela (4,45m dužina, 2,68m međuosovinski razmak), no za precizne detalje ćemo morati sačekati službenu premijeru.