U duhu vremena
5

Redizajnirani Ghibli postao je prvi elektrificiran model Maseratija

E. L.
Hibridni Ghibli pokreće kombinacija dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora i 48-voltnog hibridnog sistema koja u kombinaciji proizvodi 335 KS.

Čast da bude prvi model s kojim Maserati ulazi u svijet hibridnih pogonskih rješenja pripala je nedavno redizajniranom modelu Ghibli, a u italijanskoj automobilskoj kompaniji potencijalnim kupcima svoje manje trovolumenske limuzine sada nude blagu hibridnu opciju koju čini dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor (posuđen s polica Alfa Romea) i 48-voltni hibridni sistem.

Rezultat elektrifikacije je kombinovanih 335 konjskih snaga i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da osvježeni Ghibli od 0 do 100 km/h stigne za 5,7 sekundi i razvije 254 km/h.

Uz podsjećanje da hibridni Ghibli ima 25 posto manju emisiju izduvnih gasova u odnosu na verziju koju pokreće V6 motor, u Maseratiju naglašavaju da je i pored baterija u podnici lakši od spomenute V6 verzije.

Proizvodnja elektrificiranog Ghiblija počinje u septembru, a prvi kupci u svoje automobile koji su s redizajnom dobili i posljednju generaciju Maseratijevog multimedijalnog sistema sjest će krajem oktobra.