Ponuda redizajniranih modela besmrtnih „elfera“ koji se kriju iza interne oznake 992.2 proširena je s verzijom Carrera T(ouring) koja će se i ovaj put ponajviše svidjeti ljubiteljima klasičnih rješenja, a u Stuttgartu su odlučili da jedan od najlaganijih 911 ovaj put bude dostupan i kao Cabriolet.
Istovremeno, osvježeni 911 Carrera T čija masa iznosi 1.490 kilograma više neće biti dostupan u kombinaciji s 8-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila (PDK) koji je bio u opciji u prethodnom izdanju, jer je za prijenos snage samo na zadnju osovinu ovaj put zadužen samo ručni 6-stepeni mjenjač s ručicom čija nas je drvena kugla podsjetila na rješenje ručice mjenjača iz čuvenog trkaćeg modela 917 s kojim je Porsche prije 54 godine ostvario prvu od dosadašnjih 19 pobjeda u Le Mansu.
Vrijednost najvećeg obrtnog momenta (450 Nm) s kojim raspolaže trolitarski 6-cilindarski boxer biturbo motor nije povećana, ali najveća snaga motora sada umjesto 385 iznosi 394 KS pri 7.500 obr/min, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi i 295 km/h.
U Porscheu su uz Carreru T čija su stakla lakša od standardnih pripremili još efikasnije kočnice s većim prečnikom diskova koji vire iza 20 i 21-inčnih aluminijskih felgi, a uz adaptivni ovjes ukupnoj upravljivosti pomoći će i kombinacija unaprijeđenih stabilizatora i upravljanja preko zadnje osovine. Uz spomenuta stakla i manje materijala za zvučnu izolaciju, kupcima se za dodatno skidanje kilograma nude i opciona sjedišta koja su napravljena od karbona.
Početna cijena za 911 Carrera T Coupé u Njemačkoj iznosi 141.700 eura.