Najprodavaniji mali SUV
12

Renault Captur stiže u novom izdanju, još bolji, prostraniji i kvalitetniji

E. Z.
Pionir segmenta kompaktnih SUV modela Renault Captur prodan je u 1,2 miliona primjeraka od svog predstavljanja 2013. godine i brzo je postao najprodavaniji model u svojoj klasi širom Evrope. Sada je stigla druga generacija Captura i donosi pregršt novosti.

U segmentu koji je postao ekstremno konkurentan, novi Captur je nastao bez gubitka jedinstvenog identiteta koji se pokazao kao odličan recept za uspjeh. Zahvaljujući atletskom i dinamičnom novom izgledu, još ugodnijem i praktičnijem interijeru i postavljanju novog tehnološkog standarda, novi Renault Captur je odrastao i prestižniji je nego ikad.

Novi Captur je jedan od ključnih modela u Renaultovom strateškom planu Drive the Future (2017-2022), zahvaljujući prije svega tome da je on istinski globalni proizvod. Ne samo da se prodaje na svim kontinentima, već će se proizvoditi i u Kini, ključnom tržištu za Renault.

Novi Captur je važan tehnološki u ovom planu jer zadovoljava tri stuba mobilnosti budućnosti, kako je predstavljeno u strateškom planu, a koji su:

  • Električni pogon: do kraja plana Renault će imati 12 električnih modela u svom asortimanu, a novi Captur će biti prvi Renaultov model koji će imati koristi od E-TECH Plug-in hibridnog motora.
  • Povezan: na kraju plana, 100 posto vozila na ključnim tržištima kompanije imat će povezane sisteme. Novi Renault Captur savršeno ilustruje ovu dinamiku sa novim povezanim multimedijalnim sistemom i Renault EASY CONNECT platformom.
  • Autonomija: do 2022. godine Renault će plasirati 15 modela opremljenih nekom vrstom autonomne pogonske tehnologije. Novi Captur će biti jedan od pionira, pridruživši se novom Cliju u isporuci autonomnih tehnologija vožnje modelima B-segmenta.

Atletskiji i dinamičniji nego ikad, i sa još jačim SUV identitetom, potpuno novi Renault Captur je nepogriješivo prepoznatljiv na cesti. Potpuno redizajnirana spoljašnjost modernije ja, prepoznatljivija i izražajnija, ali i dalje ostaje vjerna Renaultovim osnovnim dizajnerskim vrijednostima.

Duži nego prije za 110 mm i sa povišenom bočnom linijom, novi Captur ima pravi SUV izged koji je pojačan robusnim prednjim i zadnjim zaštitnim dijelovima odbojnika, grubim zaštitnim letvicama koje se protežu cijelom dužinom donjeg dijela karoserije i istaknutim produžecima lukova točkova.

Na tankim zadnjim svjetlima na novom Capturu zadržava C-oblik svjetlosnog potpisa koji je tipičan za Renault nove generacije. S tim da je ovo prvi put na serijskom modelu. Kao i na prednjem dijelu, postoje dodatni prednji segmenti i bočni segmenti za dodatno naglašavanje dizajna i prepoznatljive 3D mreže. Originalni dizajn ovih zadnjih svjetala, montiranih na panelu prtljažnika, pružaju iluziju vrlo širokog automobila.

Dodatna vizuelna privlačnost je ponuda novih boja karoserije, uključujući Atacama Orange, Flame Red i Iron Blue. Nudeći izuzetnu dubinu i sjaj, naglašavaju dinamičan dizajn noog Captura i kontrastni završetak "plutajućeg krova", koji se može završiti u ponoćnoj crnoj boji, Atacama Orange, Highland Gray ili Alabaster White. Ukupno, 11 boja karoserije, 4 kontrastne boje krova i 3 eksterna paketa za prilagođavanje će biti dostupni nakon predstavljanja, dajući jedinstven potencijal u ovom segmentu od 90 mogućih kombinacija.

Unutrašnja revolucija koja je prvi put viđena u novom Cliju nastavlja se na potpuno novom Renault Capturu. Poput potpuno novog Clia, tako i novi Captur dobija "Smart Cockpit" raspored koji je blago podignut prema vozaču, a ima i potpuno novu plutajuću konzolu. Obuhvaćajući najnovije tehnologije i hvaleći se najvećim ekranima u svojoj kategoriji, on pruža još impresivnije iskustvo vožnje.

Također, čitava putnička kabina je ušla u novu dimenziju kvaliteta i udobnosti, koja se može porediti sa modelima iz više klase, zahvaljujući visokokvalitetnim materijalima kao što su meke obloge za komandnu tablu, panele vrata, konturu središnje konzole; precizno dovršena oprema i novu arhitekturu sjedišta.

Nije poboljšana samo kvaliteta i tehnologija u novmom Capturu jer je on sada prostraniji i praktičniji nego ikad. Ukupna dužina je povećana za 11 centimetara u odnosu na prethodni model, stvarajući još više prostora za putnike i njihov prtljag. Ne samo da ima 17 mm više prostora za noge u zadnjem dijelu, nego je kapacitet prtljažnika povećan za značajnih 81 litra, do ogromnih 536 litara. A tu je i dodatnih 27 litara raznih prtljažnika i skladišta u kabini. Kao i na potpuno novom Cliju, subwoofer premium sistema BOSE je potpuno integrisan u lijevu stranu prtljažnika, što znači da nema smanjenja prostora.

Ključna snaga prethodnog Captura bila je prilagodljivost njegovog interijera, a to je dodatno poboljšano sa novim Capturom. Za početak, klizna zadnja klupa je i dalje tu i omogućava kretanje od 16 cm kako bi se napravilo više prostora za putnike ili kako bi se povećala veličina prtljažnika. Zadnja klupa se također može sklopiti u odnosu 1/3 ili 2/3, oslobađajući maksimalnu dužinu nosivosti od 1,57 m sa gotovo potpuno ravnim podom. Daljnja prednost je preklopivo dno prtljažnika koje se može koristiti za podjelu volumena korisne nosivosti na dva nivoa, stvarajući više prostora ili potpuno ravan utovarni rub sa skrivenim spremištem ispod.

Ponuda motora u novom Capturu će slijedit ponudu motora za Clio, pa će tu biti turbobenzinci 1,0 TCe sa 100 KS i 1,3-litarski TCe sa 130 i 155 KS, dok će dizelsku ponudu činiti 1,5 blue dCi sa 96 i 115 KS. Naknadno stiže i inovativni plug-in hibridni pogon pod imenom E-Tech plug in zahvaljujući kojem Captur može preći do 45 kilometara na potpuno električni pogon. Također, Captur će i ponudom ovakvog motora opet biti pionir u klasi.