U odjelu Renaultsport tvrde da će treća generacija Megana RS nadmašiti aktuelnu konkurenciju kada se radi o savladavanju zavoja, što je jedna od najbitnijih stavki u kontekstu sportskih izvedenica automobila C segmenta.
Posljednja vijest koja se tiče novog Megana RS je upravljanje preko obje osovine koje će Renault uz najsnažnijeg Megana nuditi u standardnoj opremi, a iako još uvijek nije zvanično potvrđeno niti demantovano, novi će Megane RS (barem u svom prvom izdanju) imati pogon samo preko prednje osovine.
Renaultsport je također potvrdio da će se automobil ponuditi s ručnim i automatskim mjenjačem sa dva kvačila, a kupci će moći da biraju između standardnog i Cup ovjesa koji će za ovu priliku više nego ikada prije biti optimiziran za povremene izlete na trkalište. Izbor ovjesa neće utjecati na izbor mjenjača, a pretpostavka je da će kupci koji odaberu Cup ovjes radije birati ručni 6-stepeni mjenjač.
Stvari oko motora koji će pokretati treće RS izdanje još uvijek nisu jasne. Očekuje se da će četverocilindarski turbo benzinac nuditi nešto više od 300 KS, ali se još uvijek ne zna hoće li Renaultsport koristiti poboljšan 1,8-litarski motor iz nove Alpine ili je u međuvremenu razvijena nova dvolitarska opcija.
Maskirna folija bit će skinuta u septembru kada će Renault novi Megane RS premijerno predstaviti na Sajmu automobila u Frankfurtu, a prvi bi primjerci u prodajnim salonima trebali biti u proljeće naredne godine.