Ponuđeni BMW Z8, za koji se očekuje da će promijeniti vlasnika za više nego dvostruki iznos u odnosu na iznos koji je za njega trebalo izdvojiti 2002. godine (128.000 dolara), prešao je samo 885 kilometara i faktički je produkcijska verzija BMW-ovog spektakularnog konceptnog modela Z07 koji je premijerno predstavljen 1997. godine na Sajmu automobila u Tokiju.
Zbog nekolicine detalja na elegantnoj i besprijekorno skladnoj karoseriji, BMW Z8 mnogi s pravom smatraju duhovnim nasljednikom modela 507 koji je BMW (u samo 252 primjerka) proizvodio od 1956. do 1959. godine.
Z8 pokreće 5-litarski atmosferski V8 motor koji razvija 400 konjskih snaga, a "posuđen“ je iz BMW-a M5 (E39). Prijenos snage na zadnju osovinu povjeren je ručnom 6-stepenom Getrag mjenjaču koji je u to vrijeme također korišten u modelu M5. Smanjenju mase i istovremenom povećanju krutosti BMW-ovog roadstera pomoglo je korištenje aluminija od kojeg je napravljen poklopac motora i šasija. Uz elektronski ograničenu maksimalnu brzinu (250 km/h), Z8 od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,7 sekundi.
BMW je Z8 napravio u 5.703 primjeraka, a 2.543 su bila namijenjena tržištu Sjedinjenih Država. Nakon prestanka proizvodnje u novembru 2002. godine, poznata njemačka tuning kompanija Alpina doradila je još 555 primjeraka koje je pokretao 4,6-litarski V8 motor s nešto manje konjskih snaga, ali više obrtnog momenta. Alpina je „svoj“ Z8 (koji se u Sjedinjenim Državama nudio kroz BMW-ovu prodajnu mrežu) opremala isključivo sa 5-stepenim automatskim mjenjačem i nešto mekšim ovjesom, jer su smatrali da Z8, prije svega, treba biti udoban i ugodan sportski automobil.
Koliko je novca sada potrebno za jedan od posljednjih proizvedenih BMW-a Z8 saznat ćemo nakon završetka aukcije koja će se održati od 28. do 29. januara.