Poboljšana cijela linija
15

RS e-tron GT Performance je najsnažniji Audi u historiji

D. B.
Audi e-tron GT i RS e-tron GT su u prodaji od 2021. godine i veoma su snažni, ekstremno udobni i apsolutno predivni, no sada je njemački brend predstavio poboljšanu e-tron GT liniju za 2025. modelsku godinu. uz osnovni model i RS, tu je i novi RS Performance flagship.

Nova e-tron GT porodica koristi bateriju kapaciteta 97 kWh, koja je za 9 kilograma lakša od 84 kWh baterije u odlazećem modelu. Sistem regenerativnog kočenja je također unaprijeđen, što je rezultiralo povećanjem sa 290 na 400 kWh. Prilagođavanja se obavljaju preko lopatica iza upravljača. Novi model može preći 609 kilometara s jednim punjenjem baterije u idealnim uvjetima.

Maksimalna brzina punjenja je povećana s 270 na 320 kW, što znači da se baterija može napuniti od 10 do 80 posto za samo 18 minuta, dok je desetominutno punjenje dovoljno za 280 kilometara dometa. Poboljšanja baterije znače i da se može zadržati brzina punjenja veća od 280 kWh duže u odnosu na stari model. Također, baterija se može hladiti ili zagrijavati za brže punjenje.

Načinjene su i značajne promjene električnih motora modela e-tron GT. Osnovni model, koji je sada poznat kao S e-tron GT, posjeduje dva motora kombinovane snage od 680 KS, što je više u odnosu na stari RS e-tron GT. Također, snaga modela RS e-tron GT (2025) povećana je na 857 KS, dok novi flagship RS e-tron GT Performance isporučuje 925 KS, čime je postao najsnažniji Audi u historiji.

Dodatnu snagu prati veća brzina. Model S e-tron GT od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3,4 sekunde, odnosno 0,1 sekundu više u odnosu na odlazeću RS verziju. Novi RS e-tron GT do "stotke" stiže za 2,8 sekundi, dok najsnažniji RS e-tron GT Performance isti posao obavlja za 2,5 sekundi. S e-tron GT će ubrzati do maksimalnih 245 km/h, dok maksimalna brzina RS modela iznosi 250 km/h.

Audi je ugradio i nove kočnice, tako da S e-tron GT standardno dolazi s čeličnim diskovima, dok RS modeli imaju diskove presvučene volfram-karbidom. Svi novi modeli se mogu dobiti s karbon-keramičkim diskovima i prednjim kočionim kliještima s 10 klipova.

Standardni zračni ovjes je značajno unaprijeđen, kao i opcioni aktivni ovjes. Iz Audija kažu da će se automobil držati "gotovo horizontalno tokom dinamičnog kočenja, upravljanja i ubrzanja", a ovjes ima i mogućnost podešavanja visine. Sistem upravljanja na svim točkovima također je opcija.

Nekoliko malih promjena načinjeno je i u unutrašnjosti e-tron GT porodice, a one uključuju nova sjedišta, drugačiji upravljač i opcioni panoramski stakleni krov, koji može postati neprovidan jednostavnim pritiskom na dugme. Audijev virtuelni kokpit je također unaprijeđen, a tu je i nova kombinacija materijala uključujući drvene detalje, Dinamica mikrovlakna i opciona sjedišta podesiva u 18 smjerova.

S e-tron GT košta 126.000 eura, za RS e-tron GT je potrebno izdvojiti 147.500 eura, dok cijena modela RS e-tron GT Performance iznosi 160.500 eura.