Nekoliko dana nakon što je SEAT predstavio manji model Ibiza Cupra sa pojačanim motorom na red je došao i veći model Leon Cupra. Automobil pokreće dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski TSI motor koji u obnovljenom izdanju umjesto 280 raspolaže sa 290 konjskih snaga. Vrijednost najvećeg obrtnog momenta (350 Nm) ostala je ista, ali je sada na raspolaganju u radnom režimu motora od 1.700 do 5.800 obr/min. Za još bolji zvuk, automobil je dobio i dorađeni izduvni sistem.
Pojačani Leon Cupra u kombinaciji sa ručnim 6-stepenim mjenjačem od 0 do 100 km/h stići će nakon 5,8 sekundi, odnosno 5,7 sekundi ako je motor kombinovan s opcionim automatskim mjenjačem sa dva kvačila (DSG). Maksimalna brzina najsnažnijeg Leona, koji je neko vrijeme držao titulu najbržeg automobila s prednjim pogonom na njemačkoj stazi Nordschleife, u oba slučaja elektronski je ograničena do 250 km/h. Prosječna potrošnja goriva iznosi 6,6 litara nakon 100 pređenih kilometara.
Za sve one koji slobodno vrijeme žele i mogu provoditi na trkaćim stazama, SEAT je pripremio i opcioni paket Sub8 Performance uz koji Leon Cupra stiže na 19-inčnim narandžastim felgama na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2. Za kočenje u tom slučaju brinu vrhunske Brembo kočnice.
Standardna oprema Leona Cupra uključuje ograničenu blokadu diferencijala, dinamičku kontrolu ovjesa, 3 radna režima automobila, prednja i zadnja LED svjetla, sportska sjedišta obložena alkantarom, poseban sportski upravljač, LED ambijentalno osvijetljenje i multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 6,5-inčnog displeja u boji.
U SEAT-u još nisu saopštili kada će prvi primjerci najsnažnijeg Leona stići u prodajne salone.