Nakon već "žestokog" modela Leon Cupra koji je u svom posljednjem izdanju ponudio 300 konjskih snaga, španska automobilska kompanija pod okriljem Volkswagena predstavila je još snažnije izdanje Leon Cupra R.
Sa slovom R potencijal dvolitarskog četverocilindarskog turbo benzinskog motora podignut je na 310 KS, što je najsnažniji i najbrži Leon do sada izjednačilo s Volkswagenovim modelom Golf R. Vrijednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 380 Nm i raspoloživ je od 1.800 do 5.700 obr/min.
Suštinska razlika između spomenutih modela je distribucija snage koja se u slučaju Golfa prenosi na obje osovine, dok su se u SEAT-u i u ovom slučaju ipak odlučili za pogon preko prednje osovine.
Kako god, najsnažniji produkcijski SEAT do sada od 0 do 100 km/h stiže za nešto više od pet sekundi i razvija 250 km/h. Osim nekoliko karbonskih karoserijskih komponenti i detalja u boji bakra, kupci Cupre R ispod 19-inčnih aluminijskih felgi mogu računati na Brembo kočnice. Pored adekvatnih guma, uzornom prijanjanju kroz zavoje pomoći će i ograničena blokada diferencijala.
U standardnoj opremi SEAT-ovog vrhunskog sportskog automobila C segmeta, čija je unutrašnjost obložena kombinacijom alkantare i karbona, je novi izduvni sistem i adaptivni ovjes.
"Dizajnom karoserije željeli smo okolini pokazati raskošan potencijal koji nudi ovaj automobil i mislim da smo u tome uspjeli", rekao je SEAT-ov direktor dizajnerskog odjela Alejandro Mesonero.
Uz adekvatnu numeraciju (1/799), SEAT u Njemačkoj za Leon Cupra R zauzvrat traži 44.980 eura.