Zasnovan na cestovnoj verziji, automobil je dodatno opremljen nekolicinom dodataka iz BMW-ove 'M Performance' kolekcije.
M4 je tako dobio karbonski prednji usmjerivač zraka, a od karbona su i kućišta vanjskih retrovizora kao i zadnji difuzor zraka. Ostale promjene na karoseriji uključuju crnu masku hladnjaka, posebne aerodinamički optimizirane obloge pragova i izduvni sistem napravljen od titanijuma.
Podesivi ovjes za ovu priliku "posuđen" je od kompanije KW. Uz DTM aplikacije na karoseriji tu su i karakteristična signalna svjetla na krovu. Pored nekolicine karbonskih detalja, unutrašnjost karakterišu Recaro trkačka sjedišta i Schroth sigurnosni pojasevi.
Tu je i sistem za komunikaciju, ali i sigurnosni kavez. Zadnjih sjedišta u ovom automobilu nema.
Promjena ispod poklopca motora nije bilo, tako da i "safety car" pokreće trolitarski 6-cilindarski biturbo benzinski motor koji razvija 431 KS i 550 Nm obrtnog momenta.
Za prijenos snage je zadužen M mjenjač sa dva kvačila uz koji M4 od 0 do 100 km/h stiže za 4,1 sekundu.
Pored sigurnosnog automobila, trkački odjel BMW-a za ovu sezonu u DTM-u također je pripremio novog izazivača: BMW M4 DTM.