Mnogi će reći da je Enyaq iV ljepši od modela ID.4, posebno kada Škodin električni SUV dolazi u Sportline opremi.
Novi Enyak iV se prodružuje modeima na konvencionalni pogon kao što su Superb Sportline i Kodiaq Sprtline, a nudi izbor između standardnih 20 i opcionih 21-inčnih felgi. Šasija je kruća, a električni SUV je spušten za 15 mm naprijed i 10 mm nazad.
Model se vizuelno razlikuje od nižih paketa opreme zahvaljujući brojnim sjajnim crnim detaljima eksterijera, pragovima u boji karoserije i Sportline oznakama. Zatamnjeni stražnji prozori su dio standardne opreme, kao i matrix LED prednja te full-LED stražnja svjetla sa sekvencijalnim pokazivačima smjera.
Škoda je promijenila i unutrašnjost, nebo i tapacirung su crne boje, dok je armaturna ploča presvučena sistetičkom crnom kožom sa sivim koncem i imitacijom karbonskog efekta.
Crna sportska sjedišta sa integrisanim naslonima za glavu su standardna te su presvučena Suede mikrofiberom sa sivim detaljima. Upravljač s ravnim donjim dijelom je presvučen kožom.
Škoda Enyak Sportline iV će biti dostupan ove godine sa stražnjim i pogonom na sva četiri točka ovisno da li se radi o verziji s jednim ili dva električna motora. Osnovni model će razvijati 177 KS, srednji 201, a najsnažniji model s dva motora ukupno 261 KS i 425 Nm obrtnog momenta.
Kada je riječ o dometu, osnovni model s pogonom na stražnje točkove će imati bateriju od 62 kWh i domet veći od 400 km. Srednji model s također stražnjim pogonom i beterijom od 82 kWh će moći preći više od 520 km, dok će Enyaq s dva motora i 82 kWh baterijom ponuditi domet veći od 500 km.
Sportline će biti najbliži model "čistokrvnom" RS-u koji će isporučivati 302 KS i 460 Nm obrtnog momenta. Očekuje se i GT verzija nalik coupeu koja će biti nešto skuplja.