Škodin odgovor na srodni Volkswagenov električni model ID.5 GTX krije se iza naziva Enyaq Coupé RS i trenutno predstavlja najsnažniji produkcijski model češke automobilske kompanije pod okriljem VW-a.
Prvi model s oznakom RS, koja je do sada bila privilegija Škodinih sportskih modela koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem, sa sobom donosi dva elektromotora koji kombinovano proizvode 299 konjskih snaga i 460 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,5 sekundi i elektronski ograničenih 180 km/h.
Elektromotori pokreću obje osovine, a za njihovo napajanje zadužene su baterije čiji kapacitet iznosi 82 kWh. U Mladá Boleslavi kažu da je za punjenje od 10 do 80 posto potrebno 36 minuta, a s jednim punjenjem baterija automobil može preći oko 500 kilometara.
S bojom karoserije (Mamba zelena) koja je "posuđena“ od Octavije RS, Škodina naglašeno aerodinamična električna perjanica u poređenju sa standardnom verzijom Enyaqa izvana se razlikuje po osvijetljenoj masci, matrix LED svjetlima i posebnim aluminijskim felgama iza kojih se krije čvršći ovjes s kojim je karoserija bliža tlu dodatnih 15 milimetara naprijed i 10 milimetara nazad.
U prostranoj kabini sa sportskim prednjim sjedištima dominira centralni 13-inčni display multimedijalnog sistema, a Škoda će kupcima opciono ponuditi i Cantona audio-sistem sa 13 zvučnika. Stakleni krov spada u standardnu opremu.
Enyaq Coupé RS u prodaju stiže u drugoj polovini godine, a jasno je da će najsnažniji model Škode do sada ujedno će biti i najskuplji. Za kupce kojima bi Coupé RS mogao biti preskup Škoda je pripremila i slično dizajniranu verziju Sportline s jednim elektromotorom i pogonom preko zadnje osovine.