Prvi RS na struju
27

Škoda predstavila Enyaq Coupé RS: Češki odgovor na srodni VW ID.5 GTX

E. L.
Elektropokretan Enyaq Coupé RS najsnažniji je Škodin produkcijski automobil do sada.

Škodin odgovor na srodni Volkswagenov električni model ID.5 GTX krije se iza naziva Enyaq Coupé RS i trenutno predstavlja najsnažniji produkcijski model češke automobilske kompanije pod okriljem VW-a.

Prvi model s oznakom RS, koja je do sada bila privilegija Škodinih sportskih modela koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem, sa sobom donosi dva elektromotora koji kombinovano proizvode 299 konjskih snaga i 460 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,5 sekundi i elektronski ograničenih 180 km/h.

Elektromotori pokreću obje osovine, a za njihovo napajanje zadužene su baterije čiji kapacitet iznosi 82 kWh. U Mladá Boleslavi kažu da je za punjenje od 10 do 80 posto potrebno 36 minuta, a s jednim punjenjem baterija automobil može preći oko 500 kilometara.

S bojom karoserije (Mamba zelena) koja je "posuđena“ od Octavije RS, Škodina naglašeno aerodinamična električna perjanica u poređenju sa standardnom verzijom Enyaqa izvana se razlikuje po osvijetljenoj masci, matrix LED svjetlima i posebnim aluminijskim felgama iza kojih se krije čvršći ovjes s kojim je karoserija bliža tlu dodatnih 15 milimetara naprijed i 10 milimetara nazad.

U prostranoj kabini sa sportskim prednjim sjedištima dominira centralni 13-inčni display multimedijalnog sistema, a Škoda će kupcima opciono ponuditi i Cantona audio-sistem sa 13 zvučnika. Stakleni krov spada u standardnu opremu.

Enyaq Coupé RS u prodaju stiže u drugoj polovini godine, a jasno je da će najsnažniji model Škode do sada ujedno će biti i najskuplji. Za kupce kojima bi Coupé RS mogao biti preskup Škoda je pripremila i slično dizajniranu verziju Sportline s jednim elektromotorom i pogonom preko zadnje osovine.