Dva mjeseca nakon predstavljanja osvježene Octavije, koja je sada karakteristična po dvostrukim kućištima prednjih svjetala, na red je došla i najsnažnija vRS verzija koju će Škoda kao i do sada nuditi u dva karoserijska oblika.
Pored novog izgleda prednjih svjetala, o kojem su mišljenja uveliko podijeljena, osvježena Octavia vRS dobila je i novu grafiku u kućištima zadnjih LED svjetala i drugačije dizajniran reflektirajući katadiopter u zadnjem odbojniku, a LED tehnologija sada se koristi i za osvjetljenje zadnje registarske tablice.
U Škodi su snagu poznatog grupacijskog dvolitarskog četverocilindarskog TSI motora sa 220 povećali na 230 konjskih snaga i 350 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Octavia vRS od 0 do 100 km/h stiže nakon 6,7 sekundi i razvija 250 km/h. Ima indicija da će Škoda iz iste osnovice uskoro ponuditi i verziju sa 245 konjskih snaga.
Za ljubitelje dizelskih verzija tu je i dalje štedljiviji dvolitarski TDI motor sa 185 konjskih snaga (7,9 sekundi od 0 do 100 km/h i 232 km/h) koji se opciono nudi i s integralnim pogonom s kojim stiže i 6-stepeni DSG mjenjač.
Benzinska i dizelska verzija s pogonom preko prednje osovine standardno se nude sa ručnim 6-stepenim mjenjačem, a opciono se nudi i automatski mjenjač sa dva kvačila.
U poređenju sa standardnim modelom, Octavia vRS je niža 15 milimetara, ima čvršći ovjes i 30 milimetara širi zadnji trag točkova u poređenju s modelom prije redizajna. Fotografije unutrašnjosti još nisu objavljene, a prvi primjerci u prodajne salone stižu početkom naredne godine.