Radi se o modelu koji dolazi sa serijom poboljšanja u odnosu na standardni Superb Combi uključujući pogon na sva četiri točka u standardnoj opremi. Osim uobičajenih plastičnih zaštita karoserije koja je dio Volkswagenovog modela Passat Alltrack, Superb Scout ima i prerađeni ovjes te dodatih 15 mm klirensa, odnosno razmaka od tla. Škoda je otišla korak dalje te je ponudila off-road mod za vožnju težim terenom, dok zaštita podvozja i motora treba obaviti posao na neravnom terenu.
Scout ima 18-inčne naplatke u standardnoj opremi, a opcija su 19-inčni naplaci u dva tona koji su opciono dostupni i za manji se. Tangerine narandžasta boja je također ekskluzivna za Scout, kao i opcije nadogradnje.
Unutrašnjost je tipična za Superb Combi, ali ima manjih promjena u vidu dekorativnih lajsni s efektom drveta, sjedišta su presvučena specifičnom tkaninom i prošivena kontrastnim koncem. Uz doplatu se mogu dobiti sjedišta presvučena kombinacijom kože i Alcantare sa smeđim koncem. U unutrašnjosti su i specijalni off-road ekrani koji su dio infotainment sistema te vozaču nude relevantne informacije o teškom terenu.
Superb Scout će biti dostupan samo s najboljim motorima, 2,0-litarskim TSI benzincem i 2,0-litarskim TDI motorom. Benzinac razvija 272 KS i 350 Nm obrtnog momenta, a dizelaš 190 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Motori su upareni isključivo sa sedmostepenim DSG mjenjačem.
Prodaja Škode Superb Scout će početi nešto kasnije ove godine, a plug-in hibridni Superb iV se očekuje početkom naredne godine.