U Opelu su potvrdili da će najsnažnija Astra do sada biti ponuđena u veoma maloj seriji. U poređenju sa dosadašnjom Astrom OPC (Opel Performance Center), Astra OPC Extreme lakša je 100 kilograma, a pokreće je aluminijski četverocilindarski dvolitarski turbo motor koji će preko 6-stepenog ručnog mjenjača na prednju osovinu isporučivati više od 300 KS.
Ograničena blokada diferencijala, uz manjak kilograma, vrhunske gume i adekvatan ovjes, svakako bi trebala pomoći da se sva spomenuta snaga uspješno prebaci na podlogu. Ušteda na težini ostvarena je obilnom upotrebom karbonskih karoserijskih elemenata (prednji poklopac motora i krov). Korištenjem ultralaganih 19-inčnih felgi automobil je „smršao“ punih 20 kilograma, a aluminijski blatobrani teški su samo 800 grama po komadu, što je osjetno manje od 2,2 kilograma, koliko je težak svaki metalni blatobran.
Kada dođe vrijeme za kočenje, tu su vrhunske Brembo kočnice sa 370-milimetarskim prednjim diskovima ispod čeljusti sa šest klipova. Unutrašnjost je poprilično ogoljena, a ugrađeni sigurnosni kavez uzeo je prednost zadnjoj klupi koje u ovom slučaju nema.
Vozač i njegov suvozač na raspolaganju imaju trkačka Recaro sjedišta i Schroth sigurnosne pojaseve u šest tački vezivanja. Performanse još uvijek nisu objavljene, ali nema sumnje da će Astra OPC Extreme biti osjetno startnija i brža od standardne varijante koja od 0 do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi i razvija 250 km/h.