Stigao je nasljednik Bugatti Chirona: V16 motor i tri elektromotora za 444 km/h
Bugatti je otkrio konačan izgled i specifikacije novog ultrasportskog modela Tourbillon koji nije još jedna izvedenica na temu Chirona, jer su u francuskoj automobilskoj kompaniji na čijem je čelu Mate Rimac za Tourbillon pripremili novu monocoque šasiju, novi neovisni ovjes i hibridnu pogonsku grupu koju čini potpuno novi 8,3-litarski atmosferski V16 motor razvijen u saradnji s Cosworthom i tri elektromotora s kojima u Bugattiju ovaj put mijenjaju turbopunjače koji su pomagali W16 motoru u Chironu.
Novi atmosferski V16 motor (čija je masa 250 kilograma) iza naslona sjedišta razvija 1.000 KS pri 9.500 obr/min i 900 Nm najvećeg obrtnog momenta, a elektromotori (dva na prednjoj i jedan na zadnjoj osovini) u priču dodaju još 800 "konja". Za napajanje služe baterije kapaciteta 25 kWh, a kombinovanih 1.800 KS dovoljno je da Tourbillon iz mjesta do "stotke" stigne za dvije sekunde. Od 0 do 200 km/h potrebno je 5 sekundi, a od 0 do 300 km/h samo 10 sekundi. Uz instalirani program "Speed Key" Tourbillon stiže do 444 km/h.
Potvrđeni eksperti koje predvodi Mate Rimac potrudili su se da 800-voltni hibridni sistem s baterijama i tri elektromotora ne utječe negativno na masu Tourbillona koji je nakon svega lakši od Chirona, a kapacitet baterija dovoljan je za prelazak do 60 kilometara bez asistiranja motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Vrijeme punjenja baterija i najveća brzina na električni pogon još nisu objavljeni.
Tourbillon u čijoj se kabini ističu izvanredno dizajnirani analogni instrumenti na stubu upravljača ulazi u period intenzivnih višemjesečnih testiranja, a prvih 250 primjeraka kupcima će biti dostupni 2026. godine. Osnovna cijena: 3,6 miliona eura.
"Razvijajući Tourbillon nismo odstupali od čuvene rečenice osnivača kompanije Ettorea Bugattija koji je davno rekao 'Ako se naš automobil može porediti s nekim drugim automobilom, onda to nije Bugatti', što je bila i moja lična vodilja na projektu Tourbillon", izjavio je Mate Rimac.