Nedugo nakon što je BMW predstavio aktuelni M3 s kojim je stigla i oznaka CS (Competition Sport) iz odaja čuvenog M odjela na svjetlo dana stigao je i dvovratni M4 sa spomenutom oznakom koja je i ovaj put rezervisana samo za Coupé verziju.
M4 CS koji se može koristiti na javnim cestama, ali će se definitivno najbolje snalaziti na stazi, sa sobom donosi poznati trolitarski linijski 6-cilindarski biturbo motor s kojim stiže 550 konjskih snaga pri 6.250 obr/min i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta od 2.750 do 5.950 obr/min. Ručni mjenjač nije u opciji, pa za prijenos snage na obje osovine (xDrive) brine isključivo 8-stepeni automatski mjenjač Steptronic. S adaptivnim pogonom sav potencijal motora može biti usmjeren i samo na zadnju osovinu.
S dodatnih 20 "konja" kojima u prilog ide i podatak da je zbog mnogobrojnih karbonskih komponenti na karoseriji i u kabini CS dvadesetak kilograma lakši u odnosu na M4 Competition, BMW-ov Coupé iz mjesta do "stotke" stiže za 3,4 sekunde i razvija (elektronski ograničenih) 302 km/h.
Mjerenja na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife pokazala su da je M4 CS, koji "čuči" na kombinaciji 19 i 20-inčnih ultralaganih felgi na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2, samo 1,5 sekundi sporiji od brojčano ograničene „hardcore“ verzije CSL, a u BMW-u su objavili da će svim kupcima koji planiraju da s CS-om većinu vremena provode na stazi bez dodatnih troškova ponuditi i gume koje su predviđene samo za stazu.
Proizvodnja počinje u julu, a osnovna cijena za novi M4 CS (G82) u Njemačkoj iznosi oko 160.000 eura.