Trinaest godina nakon prestanka proizvodnje popularnog trovratnog gradskog modela koji se krio iza oznake 600 u FIAT-u su u priču vratili model Seicento (600 u prevodu s italijanskog) koji s istoimenim prethodnikom i nema dodirnih tačaka.
Uz podsjetnik da su u FIAT-u prije neki dan odlučili da više neće nuditi automobile čija je karoserija obojena bilo kojom nijansom sive boje, novi simpatični Seicento sada ima petero vrata i mjerama se svrstava među sve popularnije crossovere B segmenta.
S nekolicinom karoserijskih detalja koji podsjećaju na električni model 500e, novi Seicento koji je dug 4,17 metara sa sobom donosi prozračnu i prostranu putničku kabinu za pet osoba iza koje se krije prtljažnik čija najmanja zapremina iznosi 360 litara. U bogato opremljenoj višebojnoj unutrašnjosti ističu se 7-inčna digitalna instrumentna tabla i 10,25-inčni display multimedijalnog sistema.
Prije predstavljanja najavljene hibridne pogonske opcije koja bi kupcima trebala biti dostupna od sredine naredne godine, u automobilskoj grupaciji Stellantis odlučili su da će FIAT 600 u početku ponuditi samo u kombinaciji s elektromotorom koji razvija 156 konjskih snaga, što je dovoljno da crossover od 0 do 100 km/h stigne za devet sekundi.
Prema WLTP normama, kapacitet baterija (54 kWh) dovoljan je za prelazak nešto više od 400 kilometara, a u korištenju samo u gradu jedno punjenje trebalo bi osigurati više od 600 kilometara. Za punjenje prazne baterije do 80 odsto na 100-kilovatnim punjačima potrebno je manje od 30 minuta.
Proizvodnja počinje ovog mjeseca u FIAT-ovoj tvornici u Poljskoj. Za osnovnu verziju (Red) u Italiji treba izdvojiti 35.950 eura, a u kombinaciji s paketom opreme La Prima 40.950 eura.