Prvi Mercedes-Benz SL (Sport Leicht) predstavljen je davne 1954. godine, a 67 godina poslije na scenu je stigla sedma generacija Mercedesovog širom svijeta cijenjenog „open air“ modela koja se krije iza interne oznake R232 i ovaj put spada u ekskluzivno društvo modela koje "potpisuje“ AMG.
Zasnovan na novoj platformi, Mercedes-AMG SL će nastaviti tamo gdje je stao model AMG-ov GT Roadster, a u Mercedesu su ovaj put odustali od tvrdog sklopivog krova i vratili se tradicionalnom rješenju, pa se novi SL nudi samo u kombinaciji s troslojnim platnenim sklopivim krovom (u jednoj od tri ponuđene boje) s kojim je masa sportskog GT četverosjeda snižena dodatnih 21 kilograma.
Za podizanje/spuštanje krova potrebno je 15 sekundi, a postupak se može izvesti pri brzini koja ne prelazi 60 km/h. Lakši krov pomogao je i postizanju nižeg težišta što će pomoći boljoj upravljivosti SL-a koji se po prvi put nudi s adaptivnim pogonom preko obje osovine (4Matic+) i upravljačkim sistemom koji uključuje i zadnju osovinu.
Sedmi SL pokreće AMG-ov 4-litarski V8 biturbo motor koji se nudi sa dva nivoa snage. U verziji SL 55 4Matic+ ručno sklopljen motor raspolaže sa 476 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi i 295 km/h.
Snažnija opcija krije se iza oznake SL 63 4Matic+, a vozač(ica) u tom slučaju može računati na 585 "konja“ i 800 Nm obrtnog momenta. Dovoljno da SL iz mjesta do „stotke“ stigne za 3,6 sekundi i razvije 315 km/h.
Za prijenos snage u oba slučaja zadužen je AMG-ov superbrzi 9-stepeni automatski mjenjač, a već se zna da će SL uskoro biti dostupan i u elektrificiranoj hibridnoj verziji.