Dobar pokušaj
16

Subaru: Bilo je previše vode, ali vratit ćemo se i pokušati ponovo

Klix.ba
Cilj Subarua bio je "zatvoriti" krug na stazi Nürburgring Nordschleife ispod sedam minuta, što bi trkaći WRX STI Type RA postavilo na tron kao najbrži automobil s četvero vrata koji je protutnjao kroz "zeleni pakao", ali ideja se nije svidjela teškim kišnim oblacima.

Subaru je na Nürburgring stigao s trkaćim modelom WRX STI Type RA koji su pripremili u ekipi Prodrive (a i gdje bi drugo) s namjerom da stazu Nordschleife pređu za manje od sedam minuta. Nakon nekoliko pokušaja nisu uspjeli, jer je na ionako teškoj njemačkoj stazi bilo toliko vode da je profesionalni trkač, Novozelanđanin Richie Stanaway, na kraju u šali izjavio kako je zapravo sretan što je još uvijek živ.

Protiv vode nije pomoglo ni 600 KS koje boxer turbo motor isporučuje pri 8.500 obr/min, ni aktivni centralni diferencijal integralnog pogona, ni posebno pripremljen sekvencijalni mjenjač koji iz jednog u drugi stepen prijenosa ide znatno brže od najbržih mjenjača sa dva kvačila koji se nude u produkcijskim automobilima.

S beskompromisnim i ostalim elementima automobila (ovjes, gume, kočnice, podesiv zadnji spojler...) Stanaway je dan prije pokušaja bio veoma optimističan, ali s vremenskim (ne)uslovima koji su se naredni dan obrušili na Nürburgring Stanaway je, nakon nekoliko požrtvovanih pokušaja, bio svjestan da će za planirano vrijeme kruga morati sačekati neku drugu priliku.

"Nećemo odustati. Vratit ćemo se ponovo, jer mislimo da ovaj auto i ovaj vozač Nordschleife mogu preći za manje od sedam minuta", rekli su inžinjeri Prodrivea i Subarua koji su na kraju dodali da će i cestovni Subaru WRX STI uskoro biti ponuđen s oznakom Type RA s kojom stižu karbonski krov, čvršći ovjes, Recaro sjedišta, snažniji motor i veliki spojler na poklopcu prtljažnika.