Nova verzija sportskog coupea sa stražnjim pogonom doživjela je značajne promjene te je nešto duža i niža od prethodne.
BRZ pokreće Subaruov 2,4-litarski atmosferski četverocilindrični bokser motor koji razvija 228 KS i 251 Nm obrtnog momenta. Ovi podaci govore da je snažniji od prethodnika s 2,0-litarskim motorom i 197 KS te 15 posto manje obrtnog momenta.
Kupci će moći birati između 6-stepenog manuelnog i automatskog mjenjača s tim da će verzija s automatskim mjenjačem imati i novi Sport mod koji omogućava brže prebacivanje u niži stepen prijenosa. Također, kupcima će biti na raspolaganju 17 i 18-inčni setovi felgi.
BRZ je baziran na unikatnoj platformi koju čine elementi preuzeti od Subaruove Global Platform platforme, a koja je razvijena za njega i mehanički identičnu Toyotu GR86. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.575 mm, a iz Subarua tvrdi da su postigli gotovo savršenu raspodjelu težine. BRZ je težak 1.315 kg, krov je napravljen od aluminija, kao i poklopac motora.
Krutost automobila je povećana kako bi se poboljšale performanse u zavojima, a sistem kontrole stabilnosti ima pet podešavanja.
Naprijed je niža rešetka hlandnjaka te više istaknuti prednji branik s velikim otvorima. Zrak koji prođe kroz njih usmjerava se na bočni spojler koji pomaže u stvaranju downforcea, a povećava ga i stražnji spojler.
U unutrašnjosti je sada 7,9-inčni digitalni ekran za vozača s velikim obrtomjerom u sredini. Tu je i 8,0-inčni ekran infotainment sistema osjetljiv na dodir koji koristi najnoviju verziju Subaruovog Starlink sistema. Naprijed su postavljena prava sportska sjedišta.
Prodaja počinje naredne godine.