Record Attempt
11

Subaru predstavio WRX STI Type RA: Više snage, manje kilograma

Klix.ba
Pored zvaničnog predstavljanja modela BRZ tS, Subaru je istovremeno predstavio i poboljšano (i pojačano) izdanje modela WRX STI s kojim stiže i oznaka Type RA (Record Attempt).

"Record Attempt" u ovom slučaju odnosi se na nedavni pokušaj Subarua da s trkaćim izdanjem modela WRX STI za manje od sedam minuta "zatvori" krug na stazi Nurburgring Nordschleife, što im zbog proloma oblaka iznad legendarne njemačke staze, nažalost, nije pošlo za rukom.

Kako god, uz obećanje iz Subarua (i ekipe Prodrive) da će se uskoro vratiti u Njemačku i pokušati ponovo, japanska automobilska kompanija predstavila je posebnu ediciju modela WRX STI za koji kažu da je poboljšan na pravim mjestima.

S novim sistemom usisa hladnog zraka, otvorenijim izduvom, novim klipovima i rekalibriranom centralnom upravljačkom jedinicom snaga 2,5-litarskog četverocilindarskog boxer turbo motora iznosi oko 315 KS. Podaci o vrijednosti najvećeg obrtnog momenta nisu objavljeni, a podsjećanja radi motor u WRX STI bez dodatka Type RA nudi malo manje od 400 Nm.

Poboljšan je i ručni 6-stepeni mjenjač čiji je treći prijenos skraćen, a skraćen je i hod ručice mjenjača. S posebno podešenim elektronskim sistemom koji nadzire stabilnost automobila, rekalibriran ovjes oplemenjen je Bilsteinovim amortizerima.

Iza ojačanih 19-inčnih BBS-ovih felgi, na kojima su gume Yokohama Advan Sport dimenzija 245/35R19, kriju se kapacitetnije Brembo kočnice, a na listi poboljšanja je i karbonski poklopac krov i karbonski zadnji spojler, prvenstveno zbog "dijetalnih" razloga zbog kojih je iz automobila izbačen i rezervni točak.

Suštinske promjene u unutrašnjosti odnose se na nova prednja Recaro sjedišta, crveni konac za prošivanje, alkantarom presvučen upravljač i pločicu sa serijskim brojem edicije koju će Subaru u jednoj od tri ponuđene boje karoserije ponuditi u samo 500 primjeraka.