
Moderni litarski trocilindarski turbo-benzinski motor (TSI) u Fabiji će zamijeniti 1,2-litarski četverocilindarski motor, a bez obzira na smanjenu radnu zapreminu i jedan cilindar manje, motor nudi veći obrtni moment i nižu prosječnu potrošnju goriva.
TSI 1.0 nudit će se u obje karoserijske verzije Fabije, a kupci će moći izabrati između dva nivoa snage (95 i 110 KS). U odnosu na stari 1,2-litarski motor, trocilindarska opcija nudi dodatnih 25 Nm obrtnog momenta, što vrijednost najvećeg obrtnog momenta podiže na solidnih 200 Nm. U češkoj kompaniji kažu da je novi motor u prosjeku šest posto štedljiviji, a dio uštede otpada i na znatno smanjenje težine samog motora koji je u potpunosti napravljen od aluminija.

U Škodi također naglašavaju da je motor optimalno izbalansiran, čime je u velikoj mjeri anulirana vibracija koja tradicionalno prati trocilindarske opcije. Uz adekvatnu zvučnu izolaciju putničkog prostora, anuliran je i karakterističan zvuk spomenute konfiguracije.