Radi se o četvrtoj generaciji modela A8, koja je predstavljena prije planirane javne premijere na nadolazećem Sajmu automobila u Frankfurtu.
Novi luksuzni sedan će na tržištu biti konkurencija rivalima kao što su BMW-a Serija 7 i Mercedesova S-Klasa. Usvojio je novu MLB platformu, a tu je i 48V električni sistem koji predstavlja bazu za novi hibridni pogon. Novi model posjeduje i napredni ovjes koji "skenira" cestu, a unutrašnjost je također nova i opremljena touch screen kontrolama. Novi A8 je prvi serijski cestovni automobil koji je prema tvrdnjama kompanije razvijen za "visokoautomatizovanu vožnju".
Kupci novog Audijevog modela će imati veliki izbor kada je riječ o dodatnoj opremi. Među 41 funkcijom za pomoć vozaču je i takozvani traffic jam pilot sistem, koji pomaže pri kretanju u gužvi, odnosno preuzima kontrolu nad vozilom pri kretanju brzinom do 50 km/h na autoputevima gdje fizička barijera razdvaja dva smjera.
Ovaj sistem se oslanja na kamere, radare i ultrazvučne senzore i laserski skener. a kontroliše kretanje, ubrzavanje, kočenje i upravljanje. Vozaču su na raspolaganju i sistemi parkiranja i ulaska u garažu, a te funkcije je moguće obaviti na daljinu.
Četvrta generacija modela A8 nalikuje na koncept Audi Prologue, ali posjeduje i dizajnerske detalje prethodnih modela.
Naprijed je redizajnirana prednja maska sa više hroma, tu su LED svjetla s prepoznatljivim oblikom dnevnih svjetala, a opciono je moguće dobiti i matrix ili laserska svjetla. Zaobljena linija krova je i dalje prisutna.
Linija stražnjeg dijela pada pod većim uglom u odnosu na odlazeću generaciju, a tu je i suptilni spojler. OLED stražnja svjetla podsjećaju na ona koje ima koncept Prologue, a povezana su reflektorom integrisanim u poklopac prtljažnika.
Novi Audi A8 će se proizvoditi u postrojenju u Neckarsulmu u Njemačkoj s dva međuosovinska rastojanja. Oba su duža za 6 mm u odnosu na prethodna, a iznose 2.998 i 3.128 mm. Dužina iznosi 5.172, širina 1.945, a visina 1.473 mm, pa je novi A8 u odnosu na prethodnika dužu 37, uži 4 i viši 13 mm. Model A8L za 2018. godinu ima međuosovinsko rastojanje od 5.302 mm. Povećanje visine za 4 mm je rezultiralo ukupnom visinom od 1.488 mm.
U proizvodnji nove "osmice" je korišteno više materijala u odnosu na prethodnu. Aluminij čini oko 58 posto strukture, a korišteni su još čelik, magnezij i karbonska vlakna.
U unutrašnjosti je redizajnirani multifunnkcionalni upravljač te touch screen kontrole viđene u konceptu Prologue. Putnici na stražnjim sjedištima sada imaju 28 mm više prostora za koljena te 14 mm više prostora za glavu. Prednja sjedišta su lakša za 4 kg u odnosu na ona u odlazećem modelu. Instrument tabla je digitalna te je line dva ekrana. Jedan je integrisan u sredini (10,1-inč), dok je drugi u prednjem dijelu centralne konzole (8,6-inča). Putnici na stražnjim sjedištima mogu uživati u masaži stopala, jer su masažeri ugrađeni u stražnji dio prednjih sjedišta.
Audi je ugradio MIB infotanment sistem s brzim nVidia procesorom, koji pruža brojne mogućnosti među kojima je i head up display. Za odličan zvuk se brine poboljšani Bang Olufsen sistem.
Audi će novu "osmicu" ponuditi s dva V6 motora s turbopunjačima. Jedan od njih je 3,0-litarski TFSI benzinski motor koji razvija 335 KS, dok je drugi 3,0-litarski TDI dizelaš koji isporučuje 264 KS. Oba motora će biti uparena sa osmostepenim automatskim mjenjačem i quattro pogonom na sva četiri točka.
Naredne godine će u ponudu biti uvršteni 4,0-litarski V8 motor s turbopunjačem, koji u dizelskoj varijanti razvija 429 KS.
Najsnažniji će biti model sa 6,0-litarskim W12 benzinskim motorom sa 585 KS.
Spekuliše se da će S8 koristiti snažniju verziju 4,0-litarskog turbobenzinca, koji će razvijati oko 542 KS. Isti motor koristi Porsche za najnoviju Panameru Turbo.
Audi planira i e-tron verziju, koju će pokretati kombinacija 3,0-litarskog V6 turbobenzinca i električnog motora, a ukupna snaga će iznositi 443 KS.