Uskoro premijera: Nova S-Klasa biće prvi auto sa frontalnim zračnim jastucima nazad
Novost je iPRE-SAFE Impulse Side funkcija kojom se karoserija vozila može podići neposredno prije bočnog udara zahvaljujući aktivnom E-ACTIVE BODY CONTROL sistemu oslanjanja. Prateći dalji sistematski razvoj, sistemi za pomoć u vožnji idu korak dalje ka autonomnoj vožnji. Zahvaljujući poboljšanim senzorima zaštite, na primjer, sistem za parkiranje pruža vozaču bolju podršku tokom manevrisanja pri malim brzinama, dok vizualizacija dostiže nove nivoe zahvaljujući integraciji u intuitivno funkcionisanje MBUX sistema.
Sa pet više-jezgranih (multi-core) procesora, više od 20 senzora i upotrebom stereo kamere, E-ACTIVE BODY CONTROL sistem oslanjanja, koji će biti opciono dostupan, prediktivno reaguje na različite situacije u vožnji:
- Potpuno aktivno ogibljenje na 48-voltnoj osnovi, sa veoma širim spektrom varijacija upravljanje karakteristikama u različitim režimima vožnje
- Upravljačke jedinice sistema analiziraju situaciju u vožnji 1000 puta u sekundi i prilagođavaju ogibljenje u skladu sa njom
- E-ACTIVE BODY CONTROL reguliše sile u oprugama pojedinačno na svakom točku, pored neutralisanja naginjanja i podizanja vozila
- U COMFORT režimu vožnje, ROAD SURFACE SCAN koristi stereo više namjensku kameru (SMPC) za nadgledanje površine puta ispred vozila. Ogibljenje vozila se potom prilagođava kako bi u velikoj mjeri umanjilo pomjeranje vozila prilikom prelaska neravnina na putu.
- U CURVE režimu vožnje, vozilo se aktivno naginje u krivinama. Funkcija naginjanja i udobno podešavanje ogibljenja uveliko doprinose udobnosti vožnje, dok se putnici sa osjetljivim stomakom osjećaju posebno dobro
- E-ACTIVE BODY CONTROL omogućava novu PRE-SAFE® funkciju kada dođe do bočnog udara.
Zahvaljujući upravljanju zadnjim osovinama koje će biti dostupno kao opcija, S-Klasa je upravljiva kao i kompaktno vozilo. Ugao upravljanja na zadnjoj osovini je od deset stepeni, što omogućava impresivnu upravljivost i okretnost u urbanim sredinama, U isto vrijeme, upravljanje ima koristi od virtualnog produženja među-osovinskog rastojanja pri većim brzinama:
- Sa upravljačem na svim točkovima i velikom uglom upravljanja sa zadnje strane skretanje vrši svim točkovima sa velikim uglom upravljanja na zadnjoj osovini, krug skretanja S-Klase se smanjuje za do 2 metra. To daje S-Klasi sa dužim među-osovinskim rastojanjem krug zaokreta manji od 11 metara.
- Ova izuzetna okretnost se također postiže kombinovanjem upravljača zadnje osovine sa direktnijim odnosom upravljača na prednjoj osovini.
- Integrisano aktiviranje upravljača i kočnica čine upravljanje još preciznijim i stabilnijim u dinamičnim situacijama
Ako se odluče za ovu funkciju, kupci imaju mogućnost da biraju između dvije varijante, jedne sa zadnjim uglom upravljanja od 10 stepeni i druge, sa do 4,5 stepeni.
Mjere zaštite putnika proizilaze iz mnogih inovacija u eksperimentalnom bezbjednosnom vozilu iz 2019. godine (Experimental Safety Vehicle (ESF) 2019):
- Novi zračni jastuk na zadnjem sjedištu (opciono dostupan) je prvi na svijetu frontalni zračni jastuk za dva putnika na zadnjem sjedištu. Njegov dizajn sa inovativnom cjevastom strukturom je jedinstven. Kao rezultat toga, otvara se posebno nježno, a pri jakim čeonim sudarima može u velikoj mjeri smanjiti opterećenja koja djeluju na glavu i vrat putnika na zadnjem sjedištu.
- Novi, osvijetljeni dizajnerski kaiševi za pojaseve (opciono dostupni) lako se pronalaze. To čini pričvršćivanje (vezivanje) pojaseva još intuitivnijim.
- U kombinaciji sa MBUX Interior Assistant sistemom, kamera sada, po prvi put, može da detektuje sjedište za dijete na suvozačevom mjestu. Na centralnom displeju se pojavljuje poruka o pričvršćivanju kaiševa za dječije sjedište prije nego što vozač pokrene vozilo.
- Tokom jakog bočnog udara, novi centralni zračni jastuk (dostupan u zavisnosti od tržišta) smješta se između vozačevog i suvozačevog sjedišta, smanjujući rizik od kontakta njihovih glava.