Terenac u duši
50

Vječna Lada Niva prošla je još jednu kuru osvježavanja

E. L.
Čini se da legendarni ruski terenski automobil nema namjeru uskoro ići u penziju.

Lada Niva je na sceni od 1977. godine, a od tada se suštinski i nije mnogo promijenila, jer je skromni proizvod Sovjetskog Saveza (kasnije Rusije) od početka do danas oslonjen na četverocilindarski benzinski motor koji permanentno pogoni obje osovine.

Najnovije osvježenje automobila koji se najbolje snalazi tamo gdje bi se većina trendovskih SUV-ova prilično obrukala sa sobom je donijelo drugačije karoserijske detalje koji se najbolje primijete u kombinaciji s nešto bogatijim paketom opreme Urban u čijem su prednjem odbojniku smještena svjetla za maglu.

Lada će Nivu ovaj put ponuditi s boljim sistemom za klimatizaciju kabine, električnim podizačima prozora, redizajniranom instrumentnom tablom i nešto više zapremine u zatvorenom pretincu ispred suvozača. Tu su i dva držača za čaše između redizajniranih i znatno udobnijih (grijanih) prednjih sjedišta.

"Najnoviju" Nivu 4x4 i dalje pokreće provjereni 1,7-litarski četverocilindarski benzinski motor koji razvija 84 KS. Prijenos snage na obje osovine obavlja se posredstvom ručnog 5-stepenog mjenjača pored čije su ručice i poznate ručice za blokadu diferencijala i reduktor. Nadamo se da je s posljednjim osvježavanjem konačno anuliran miris (ili smrad?) benzina u kabini.