Volkswagenov elektropokretan model ID.4 GTX sa sobom donosi znatno snažniju pogonsku konfiguraciju u odnosu na standardni model čiji elektromotor na zadnjoj osovini isporučuje 204 KS, što je dovoljno za 160 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,5 sekundi.
Model ID.4 GTX pored elektromotora na zadnjoj osovini pokreće i elektromotor na prednjoj osovini, a kombinovana snaga iznosi 299 KS. Dva elektromotora „krivci“ su i za adaptivni pogon preko obje osovine.
Skoro 300 konjskih snaga zaslužno je da GTX razvije elektronski ograničenih 180 km/h i iz mjesta do „stotke“ stigne za 6,2 sekunde, a od 0 do 60 km/h potrebne su mu 3,2 sekunde.
Automobil je postavljen na 20-inčnim točkovima, a u opciji su i 21-inčni točkovi iza kojih se tada kriju veći prednji kočni diskovi promjera 358 milimetara. S paketom Sport kupci mogu računati na direktniji upravljački sistem i podnicu koja je 15 milimetara bliža podlozi. Naredni paket (Sport Plus) u priču donosi i adaptivne amortizere, a s nekolicinom detalja na karoseriji i u kabini VW-ov "električni GTI“ jasno se odvaja od standardnog ID.4.
Prema WLTP normama kapacitet baterija (77 kWh) dovoljan je za prelazak 480 kilometara, što je 40 kilometara manje u odnosu na slabiju i lakšu standardnu verziju. Punjenje brzim punjačem za 30 minuta osigurava 300 kilometara.
Prodaja u Evropi počinje početkom ljeta, a početna cijena u Njemačkoj iznosi 50.415 eura.