Volkswagen Grupa već ima niz CNG modela koje proizvode Škoda, Audi i SEAT. Međutim, Volkswagen se sada vraća u CNG igru novim Golfom TGI koji je posudio pogon od nove Škode Octavije G-Tec.
To znači da se ispod haube nalazi 1,5-litarski turbobenzinac koji razvija 131 KS i 200 Nm obrtnog momenta, a ako ove brojke izgledaju poznato, to je zbog činjenice da isti četverocilindrični motor pokreće i nedavno predstavljeni Audi A3 G-Tron.
To nije tek standardni motor s direktnim ubrizgavanjem goriva i modificiranim sistemom dovoda goriva, nego motor koji koristi Millerov sistem sagoriejvanja zbog čega je adekvatniji za korištenje CNG-a Proces stvara nisku emisiju CO2 i ima visoku efikasnost.
Golf TGI ima rezervoar od 115 litara za CNG, koji je dovoljan za domet od 400 km. Tu je i mali rezervoar od 9 litara za benzin koji je u suštini rezerva za slučaj da nestane CNG-a.
Golf TGI troši između 4,1 i 4,3 kg CNG-a na 100 pređenih kilometara.
Volkswagen već prima narudžbe, a najavljen je i karavan.