Sudeći prema raskošnom međuosovinskom rastojanju i ukupnoj dužini karoserije, kada dođe vrijeme za serijsku proizvodnju, C Coupe GTE vjerovatno će biti Phaeton druge generacije. I vrijeme je, jer u Volkswagenu s prvom generacijom Phaetona još od 2002. godine nastoje uzeti dio kolača u segmentu luksuznih limuzina visoke klase.
Dužina Volkswagenovog konceptnog automobila, koji je pod sajamske reflektore stigao na 22-inčnim točkovima, iznosi više od 5.000 milimetara. Međuosovinsko rastojanje je 3.001 milimetar, a širina 1.930 milimetara. U Volkswagenu ne kriju da su prilikom razvoja ovog konceptnog automobila u mislima imali ogroman potencijal kineskog i američkog tržišta. Ako se sadašnje glasine obistine, kada za to dođe vrijeme, konceptni C Coupe GTE bit će Phaeton druge generacije koji bi u prodajnim salonima trebao biti do 2018. godine.
Opremljen digitalnom instrumentnom tablom i luksuznom konfiguracijom koja uključuje samo četiri sjedišta, Volkswagen C Coupe GTE pokreće plug-in hibridna kombinacija koja se sastoji od četverocilindarskog turbo-benzinskog TSI motora koji razvija 210 KS i jednog elektro-motora koji razvija 124 KS. Prijenos snage obavlja se preko 8-stepenog automatskog mjenjača, a vozač u kombinaciji dva motora može računati na 245 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Ako se za pogon koristi samo elektro-motor, sa napunjenim setom lithium-ionskih baterija automobil može preći 50 kilometara. Maksimalna brzina „na struju“ iznosi 130 km/h. S oba motora u pogonu automobil može preći 800 kilometara, a u Volkswagenu naglašavaju da je prosječna potrošnja goriva samo 2,3 litra nakon 100 pređenih kilometara, uz prosječnu emisiju CO2 koja iznosi 55 g/km. C Coupe GTE od 0 do 100 km/h stiže za 8,6 sekundi, a njegova maksimalna brzina je 232 km/h.