Volkswagen ID.7 stiže na evropsko i kinesko tržište tokom jeseni, dok će se u Sjevernoj Americi pojaviti 2024. godine.
ID.7 će biti dostupan u dvije verzije, a to su Pro i Pro S. Obje imaju električni motor koji isporučuje 282 KS, no Pro dolazi s baterijom kapaciteta 82 kWh koja omogućava domet do 615 km i podržava 170 kW DC punjenje, dok Pro S koristi bateriju kapaciteta 91 kWh dovoljnu za čak 700 km dometa, koja podržava 200 kW DC punjenje.
Automobil je dug 4.961, širok 1.862 mm (bez retrovizora) i visok 1.538 mm, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2.966 mm. Koeficijent otpora zraka iznosi 0,23 ovisno o opremi koju kupac izabere.
Unutrašnjost je standardno opremljena AR head-up displayem, a ova tehnologija je omogućila dizajnerima da se odluče za jednostavniju instrument tablu koja prikazuje samo neophodne informacije poput brzine automobila i različitih upozorenja.
AR sistem prikazuje informacije na različitim "udaljenostima" od vozača. Primjera radi, brzina se pojavljuje blizu, no strelice pokazivača smjera su nešto dalje. Infomacije na ekranu mogu uključivati svašta, od oznaka traka na cesti, preko podatka o udaljenosti pa do ograničenja brzine. Kontrole na upravljaču omogućavaju prilagođavanje informacija na HUD-u, odnosno odabir onih koje vozač želi vidjeti.
U centralnom dijelu armaturne ploče smješten je 15-inčni infotainment sistem, čiji osvijetljeni slajderi osjetljivi na dodir omogućavaju prilagođavanje temperature u unutrašnjosti te glasnoće zvuka.
Travel Assist sistem uključuje adaptivni tempomat i sistem pomoći pri promjeni kolovozne trake. Tehnologija detektuje ograničenja brzine i automatski prilagođava brzinu vozila.
Iz Volkswagena tvrde da ID.7 posjeduje nanapredniji sistem klimatizacije još od modela Phaeton. Ventilacijski otvori imaju motore koji ih pomijeraju vertikalno i horizontalo tako da sistem distribuira zrak dalje i efikasnije. Također, omogućena je glasovna kontrola. Ukoliko vozač izgovori "Hello IDA, my hands are cold", sistem će usmjeriti topli zrak prema prstima vozača i aktivirati funkciju grijanja upravljača.
Kupci mogu odabrati i sjedišta s visokom tehnologijom. Prednja su dostupna s čak 14 načina podešavanja, dok Climatronic funkcija koristi senzore temperature i vlažnosti da ih grije ili hladi automatski. Sistem masaže ima 10 zračnih jastuka, dok premium verzija ima i veći broj jastuka namijenjenih masaži karlice i kičme.
Opcioni panoramski krov posjeduje "pametni" stakleni panel sa slojem tečnih kristala koji mu omogućava da bude providan ili neprovidan ovisno o željama putnika, a kontroliše se putem dugmeta ili glasovnom kontrolom.
VW će ID.7 za evropsko i sjevernoameričko tržište proizvoditi u Fabrici u Emdenu u Njemačkoj, a proizvodnja počinje u drugoj polovini godine.
Informacija o cijenama zasad nema.